شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فریماه فرجامی چند روزی است که در کما به سر می‌برد

خبرگزاری مهر

اهواز - یادواره سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق (ع) در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، سوم تیر 1402) در بازار تهران 28 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته 100 هزار تومان افزایش داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر جعفر میعادفر امروز (یکشنبه 28 خردادماه) در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در جمع خبرنگاران، بازسازی آمبولانس‌های سازمان اورژانس را عامل هدر رفت بیت المال دانست و اظهار کرد: طی دو سال گذشته برای بازسازی آمبولانس‌های موجود هزینه‌های بسیاری را انجام دادیم و اکنون نیز به این نتیجه رسیدیم که دیگر آن‌ها ارزش بازسازی را ندارند. رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فریماه فرجامی حدود پنج روز است که در یکی از بیمارستان‌های تهران در حالت بیهوشی و کما به سر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فریماه فرجامی چند روزی است که در کما به سر می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معامله‌گران فرابورسی در آخرین ماه از بهار 1402، معاملاتی به ارزش 1.6 میلیون میلیارد تومان را در بازارهای فرابورس ایران ثبت کردند که از رشد 88 درصدی ارزش دادوستدها نسبت به خرداد سال گذشته حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به کادر فنی این تیم اضافه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند مصدوم است اما مشکل خاصی ندارد و به ما ملحق خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

اعدام با توپ بویژه در مورد راهزنان به کار برده می‌شد. بنابر تاکید ناصرالدین شاه راهزنانی که امنیت جاده‌ها را مختل می‌کردند باید به این شیوه اعدام می‌شدند که درس عبرتی برای دیگران باشد که هیچگاه هم درس عبرت نمی‌شد و راهزنی و دزدی تا زمان رونق اقتصادی هر روز بیشتر می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فریماه فرجامی ز چهره‌های مشهور سینمای ایران در دهه‌های 60 و 70 چند روزی است که در کما به سر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: دکتر علیرضا بهشتی گفته جملات منتسب به آیت‌الله شهید درباره حجاب که در سطح شهر نصب شده همه از او نیست و اگر هم باشند ناظر به حجاب اجباری نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال زمان شروع تمرینات این تیم را اعلام کرد.