شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهوری در دومین سالگرد پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری بر ایجاد بازارهای جدید نفت برای کشور در آمریکای لاتین تأکید کرده است؛ این موضوع، افزون بر افزایش نقش ایران در این منطقه، به افزایش صادرات نفت کشور نیز انجامیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «سرخدار» به کارگردانی محسن سخا تولید جدید شبکه مستند روایت دل نگرانی‌های فرهاد مسعودی جنگلبانی که برای حفظ و نگهداری محیط زیست اطراف خود تلاش می‌کند، شنبه 3 تیر ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید تیم نساجی در حضور اصحاب رسانه استان مازندران معارفه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مراحل شماره‌گذاری 195 دستگاه ون از محل 630 دستگاه ون وانا در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان کردستان جزئیات درگیری در قروه را اعلام کرد و گفت: با توجه به وقوع مواردی از درگیری بعضاً مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان لیگ بسکتبال در نظر دارد در نشست با مدیران عامل باشگاه‌ها، نقاط ضعف و قوت این لیگ را بررسی و سپس موارد مطرح شده را تصویب کند.

خبرگزاری میزان

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر نماز جمعه روز شنبه سوم تیرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به بررسی قیمت برخی از نشان های تجاری سیمان در بازار برای مصرف های ساختمانی پرداختیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری فردی که اقدام به ربودن یک دختر 2.5 ساله در شیراز کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در نیمه فعالیت چهارساله نخست خود به 15 کشور سفر کرد که در 12 سفر به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران با این کشورها اسناد همکاری متعددی به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گیلان از پرداخت یکصد میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل پروژه ریلی رشت - کاسپین در اواخر خردادماه خبر داد و گفت: تاکنون در مجموع 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به تکمیل پروژه رشت - کاسپین اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -- سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی که در فصل آینده هدایت نماینده مازندران را برعهده خواهد داشت، به طور رسمی معارفه شد و کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برترین و تنها ورزشکار حرفه‌ای اسنوکر ایران از عدم توجه مسئولین ورزشی نسبت به خودش گفت و از عدم پرداخت پاداش قهرمانی جهان که سال 2019 کسب کرد نیز شکایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسری که در فضای مجازی دختری جوان را اغفال کرده و با وعده ازدواج باعث فرار دختر شده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیم‌زاده به دلیل کنسل شدن پروازش به سمت ارومیه، مجبور به سفر با خودروی شخصی شده و حتی در مسیر حرکت به سمت ارومیه یک سانحه رانندگی نیز در تبریز داشته است.