جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع عمومی وزارت صمت در روز ملی اصناف اعلام کرد که اصناف نقشی در گران‌فروشی ندارند و اگر التهاب در بازار ایجاد شود، متضرر اصلی واحدهای صنفی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسناد منتشر شده از سوی سازمان لیگ فوتبال نشان می‌دهد که هزینه‌های باشگاه‌های لیگ برتری از لیگ بیست و یکم به بیست و دوم 2.5 برابر شده است. علاوه بر این، زیان‌ده بودن اغلب باشگاه‌های لیگ برتری باعث شد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل این موضوع برای باشگاه‌ها سقف بودجه تعیین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات حادثه تصادف 10 خودروی سواری و واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل سوخت در اتوبان شهید دستجردی را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایشی یوویچی، یک مرد ژاپنی است که ایده استخدام افرادی برای بازی نقش پدر، مادر، همسر، دوست و یا هرچیز دیگر را عملی کرد. او در حال حاضر نقش همسر بیش از 100 زن را بازی می کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: این امیدواری وجود دارد که با تصویب برنامه هفتم تا پایان شهریور، اجرای این برنامه در نیمه دوم سال آغاز و آثار مطلوب آن برای مردم ملموس و عینی باشد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: سربازان فراری در صورت بازگشت به یگان‌ها یا دادسرهای نظامی از ارفاقات قانونی برخوردار شده و بخشوده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اسبق مجمع عالی واردات معتقد است که پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد مشکلات زیادی را از فعالان اقتصادی حل می‌کند، زیرا وضع قوانین دقیقه نودی همه بخش‌های اقتصادی را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

حمیدرضا فروغی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان، با عذرخواهی از شهروندان کرمان به دلیل قطعی آب در شهر کرمان، اظهار داشت: متاسفانه بخش‌های زیادی از شهر کرمان به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهر از جمله شهرک سیدی، شهرک شهید همت، شهرک قمر بنی‌هاشم، شهرک چهارده معصوم و مناطقی از شهر کرمان دچار قطعی آب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن ابراهیم‌زاده یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای پنجمین روز متوالی منفی شد و 537 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازرس کانون عالی کشور و رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مرکزی اظهار داشت: تغییر سن بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی گروه‌های الف و ب و حتی استانداردهای جهانی، قطعاً تبعات جسمی و روانی جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه محققان بین رشته ای برای مطالعه و شناخت فناوری‌های معماری و تاریخ ساختمان در قاره کهن آسیا با همت استادیار دانشگاه تربیت مدرس و همکاری اساتید دانشگاهی از ایران، ژاپن، سنگاپور، چین، هند، ترکیه و محققانی از اروپا فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: از سال گذشته تاکنون 69 شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند با پیگیری انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند و زمینه اشتغال فراوانی ایجاد شد.