جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام آثار بخش بزرگسال نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، مشخص شد که 15 نمایش قرار است در این رویداد به روی صحنه برود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - وضعیت شهر سمنان در زمینه بحران کم آبی، گلایه شهروندان از کیفیت آب آشامیدنی و تصمیم‌ها برای خلع ید شهرداری به عنوان سرمایه‌گذار طرح ساخت تصفیه‌خانه این شهر، از جمله مواردی بود که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان در گفت و گو با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به آن پرداخت.

خبرگزاری مهر

جرایم مختلفی طی شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران رخ داده از دستگیری سارقان حرفه‌ای تا مأمور قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی تاکنون بین 30 تا 40 درصد مشترکان حائز شرایط دریافت پاداش شده‌اند، گفت: همه مشترکان در سراسر کشور با صرفه‌جویی مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کل کشور و دادستان کل کشور افتتاح شد.

وب‌گاه الف

در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به دیدار علیرضا بیرانوند در بیمارستان رفت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی - اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای، کارمزد خرید با کارت بانکی، کارت به کارت و انواع خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به واگذاری مجوز سریال‌های نمایش خانگی به صدا و سیما گفت: این مصوبه، اصلاً معنایش این نیست صداوسیما می‌خواهد دست و پای پلتفرم‌های نمایش‌خانگی را ببندد یا اجازه فعالیت ندهد؛ به هیچ وجه این طور نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته یک کارشناس اقتصادی، سرمایه‌گذاری و بهره‌وری دو رکن اصلی برای رشد اقتصادی محسوب می‌شود که وزارت اقتصاد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رشد هر دو این مولفه‌ها، سهیم و دخیل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جدیدترین ارزش‌گذاری سایت ترانسفر مارکت، 20 بازیکن ارزشمند ایرانی مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم‌های پومسه دختران و پسران در سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محسن ابراهیم‌زاده که سانس دوم کنسرت 19 خرداد خود در ارومیه را به دلیل شرایط نامساعد جسمی لغو کرده بود، اکنون طی یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است