شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندارد تهران گفت: با تلاش بخش‌های اقتصادی نزدیک به 40 درصد GDP کشور از طریق اصناف به حرکت درآمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد: «روسیه برای مدت طولانی از تبلیغات (پروپاگاندا) استفاده می‌کرد تا ضعف خود و حماقت دولت خود را بپوشاند و اکنون آنقدر هرج و مرج وجود دارد که هیچ دروغی نمی‌تواند آن را پنهان کند. مخاطب همه این‌ها یک نفر است؛ کسی که بار‌ها و بار‌ها از (تکرار اتفاقات) سال 1917 می‌ترسد اگرچه او نمی‌تواند نتیجه‌ای جز این داشته باشد».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به دنبال اخطار قبلی درباره اعلام اسامی ادارات پرمصرف شهر تهران که اقدام به کاهش مصرف برق مطابق با مصوبه هیات دولت نکرده‌اند، جهت آگاهی شهروندان، امروز شنبه سوم تیرماه ضمن قطع برق 32 مشترک پرمصرف اداری، اسامی پنج مشترک اداری که توجهی به اخطار‌های مکرر داده شده نکرده اند اعلام شد. بر اساس این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چند ساعت گذشته در حالی سپری شد که اخبار مربوط به روسیه و گروه واگنر، جزو پربیننده‌ترین اخبار جهان بود. از شایعات مربوط به کودتا تا درگیری‌های داخلی در این کشور و یا دستگیری مقامات روسی، از جمله اخباری بود که در این چند ساعت مطرح شد. اما واقعا در روسیه چه خبر است؟ آیا کودتایی در راه است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از قتل یک جوان 30ساله با شلیک گلوله و مجروح شدن دو نفر دیگر مقابل بخشداری نهاوند خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه‌های استان از اولویت‌های این معاونت به شمار می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن 9 باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود 2 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

صادق جعفری چگنی در مصاحبه تلویزیونی خود با شبکه استانی خوزستان به تلاش برای افزایش امنیت پایدار و جلوگیری از اخراج کارگران پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت‌های مختلفی از بازداشت یک فرد مشکوک در دفتر مولوی عبدالحمید در رسانه‌های دولتی، رسانه‌های محلی سیستان و بلوچستان و فضای مجازی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.