جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: غاده باورش نمی‌شد. حرف‌هایش را داشت از دهان چمران می‌شنید. چمران سرش را پایین انداخت تا به کنجکاوی غاده پایان بدهد: «هرچه نوشته‌اید خوانده‌ام و دورادور با روحتان پرواز کرده‌ام» و اشک‌هایش سرازیر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: کارنامه موفقی در تیم الفیصلی عربستان داشتم و به همین خاطر برای فصل بعد هم به این تیم دعوت شدم اما باید بگویم پس از اتفاقاتی که افتاد، دیگر دوست نداشتم آنجا بمانم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای اندیشه جشن خیلی عاشقانه را برگزار می‌کند و در آن پدر بزرگ و مادربزرگ‌ها خاطراتی از مراسم ازدواج شان بیان می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از تولید، تصاویر گریم بازیگران نقش اصلی فیلم کوتاه تاریخی «ناسوخ» به کارگردانی اصغر عباسی منتشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیش از این نیز شهردار سابق و دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان و تعدادی از کارکنان این شهرداری به اتهام فشاد مالی دستگیر، کیفرخواست برای آنها صادر و پرونده در‌مرحله رسیدگی در محاکم قضایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش روسیه دقایقی پیش از آغاز عملیات ویژه‌ای به منظور مقابله با شورشیان واگنر در شهر ورونژ واقع در جنوب شهر مسکو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با وقوع مرگ یک مرد جوان زیر تیغ حراجی در بیمارستان معروف تهران، تحقیقات قضایی در رابطه با پرونده آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پیام جدیدی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ معاصر نوشت: یکی از مجازات‌های مرسوم در ایران تا پیش از انقلاب مشروطه، بستن محکومان به توپ جنگی و شلیک آن بوده است. این نوع مجازات پس از انقلاب مشروطه به مرور منسوخ شد. در تصویر این تاریخی، عکسی از به توپ بستن یک محکوم را ببینید.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تسنیم

با کشف جسد یک مرد جوان در خانه‌اش در غرب تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد به همین دلیل یحیی گل‌محمدی و رضا درویش سعی دارند تیم خوبی را برای فصل آینده روانه این مسابقات کنند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان ژوزه مورایس از فردا تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز خواهند کرد.