جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور از آغاز مسابقات افراد دارای معلولیت در بخش های بانوان و مردان از امروز سوم تیرماه جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ازن» با میانگین 111 بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

خبرگزاری مهر

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه 1402 طی تماس با مرکز اورژانس 115 اردبیل مبنی بر مسمومیت 18 نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پرونده حادثه پارک شهدای گمنام اراک که منجر به کشته شدن نوجوان 11 ساله شد با جدیت در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد طارمی، برادر ستاره تیم ملی ایران با انتشار یک استوری از شهرداری بوشهر انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشاور ویژه وزیر نیرو گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان زنجان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و سه طرح نیز هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان نزدیک شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: آموزش می‌تواند به عنوان اقدامی مهم در بازار تلقی شود و ایجاد شبکه اختصاصی مانند شبکه رادیویی برای بازار سرمایه در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زاهدان - نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان و استاندار در منزل یکی دیگر از شهدای اهل سنت واقعه هشتم مهرماه زاهدان حاضر شده و از خانواده این شهید دلجویی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات تناسبی مجلس شورای اسلامی گفت: ما اکنون هیچگونه ایراد و ابهامی درباره برگزاری انتخابات تناسبی نداریم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای طرح 72 ساعته مقابله با سرقت خودرو و موتورسیکلت در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 35 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

عبدالحمید قدیریان گفت: فتنه سال گذشته نشان داد ما با جوان‌هایمان ارتباط نداریم اما یکی از راه‌های ارتباط با جوانان تولید آثاری چون «شمایل صبح» است که گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یکشنبه (4 تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزئیات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و 2 بخش برگزار می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صادق ستاری‌فرد درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی بازنشستگان سال 1400 اظهار کرد: برای پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته سال 1400 با سازمان برنامه و بودجه و صندوق بازنشستگی هماهنگی‌های لازم انجام و اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی شد.