جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برآوردها آن است که برگزاری انتخابات تناسبی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد، اما باید زیرساخت‌های این کار فراهم شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران اولین روز هفته را با روند ریزشی شروع کرد، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با کاهش 11282 واحد معادل 0.52 درصد نسبت به روز معاملاتی قبل همراه شد و به رقم 2 میلیون و 162 هزار و 611 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با از دست دادن 3 هزار و 171 واحد به رقم 742 هزار و 963 واحد رسید. ارزش معاملات امروز بیش از 5 میلیون و 295...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از افشاگری در ماجرای شاسی‌بلندها که سر و صدای زیادی را در رسانه‌ها به پا کرد و موجب واکنش مسئولان سه قوه شد، این بار طرح تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها بهانه‌ای برای دو نماینده تهران شد تا یکدیگر را با عناوینی متهم کنند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت گفت: قانون نظام صنفی حذف نشده است و برای صدور مجوزها کماکان باید رؤسای اتحادیه‌ها صدور پروانه را امضا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آپدیت‌های جدید گوگل و جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ازن» با میانگین 111 بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

خبرگزاری مهر

شاخص کل امروز با ریزش 11281 واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صنعت پالایش نفت ایران به‌عنوان متولی اصلی تولید، انتقال و توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی کشور در دولت سیزدهم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصصان و کارشناسان خود، تحول کلی در صنعت پالایش نفت و توزیع فرآورده و تغییر مسیر از سوخت‌محوری به سودمحوری را در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از 12 خرداد ماه تا دوم تیر، حدود 600 بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: براساس گزارش‌های رسیده تامین اجتماعی استان بوشهر بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت حق بیمه دارد اما در قبال این مبلغ هیچ اقدامی در زمینه پایبندی به مسئولیت اجتماعی انجام نداده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پخش فصل سوم مستندمسابقه «بومگرد» از امشب، شنبه 3 تیرماه ساعت 20 به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور، در اطلاعیه‌ای نسبت به تبلیغ برخی شماره تلفن‌ها از سوی بعضی مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور برای ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان و خانواده‌های آنان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه‌خشک از برگزاری کارگاه آموزشی و نشست هم‌افزایی برای حکمرانی متعالی سرزمین در روزهای چهارم و پنجم تیر امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق در پنج استان هشدار داد و توقف و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفرهای بین شهری توصیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تکمیل فاز نخست آزادراه شیراز - اصفهان که شامل قطعات یک تا 6 است، به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تامین این اعتبار تابستان امسال این طرح به بهره برداری می رسد؛ استفاده ناقص از این طرح و گذر مهم هنوز افتتاح نشده قریب به 18 قربانی و حدود 80 مصدوم داشته و به بلای جان مسافران تبدیل شده است.