جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمه رایگان 12 میلیون ایرانی خبر داد و گفت: علاوه بر سه دهک اول جامعه که پارسال بیمه رایگان شدند، از امروز دو دهک دیگر نیز به این جمعیت اضافه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه منتسب به گروه واگنر اعلام کرد: به زودی رئیس جمهور جدید خواهیم داشت!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مسمومان مشروبات الکلی دست‌ساز در حاجی‌آباد به 22 نفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی گفت: نرخ بلیت قطار از ابتدای خرداد 25درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیلوا مدافع تیم فوتبال استقلال در نامه‌ایی به فیفا خواهان فسخ قرارداد خود با استقلال شده است.

وب‌گاه الف

آن‌طور که معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داده تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف 360 میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر به تصویب رسیده و ابلاغ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در ساعات ظهر و بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران (7 تیر) و افزایش تدریجی دما تا چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور حدود 75 تا 78 درصد آماده مقابله با بحران‌ها است و اگر بحرانی پیش بیاید توانمندی خوبی برای اسکان‌های اضطراری وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طحان نظیف در نشست خبری امروز گفت: در چهارشنبه هفته گذشته اصلاحات مجلس بررسی شد و عمده اشکالات ما برطرف شد و چند مورد باقی است که به مجلس هم جهت اصلاح گفتیم. ما در بررسی مصوبه وظیفه خود را انجام دادیم و مثل هر طرح و لایحه ای اشکالات آن را به مجلس گفتیم و امیدواریم موارد باقی مانده را مجلس اصلاح کرده و اعلام کند تا انتخابات آینده با قانون جدید برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری همدان، گفت: حکم قصاص قاتل نیروی اطلاعات سپاه ملایر صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت: حفظ امنیت گاهی اوقات خون می خواهد و باید در راهش خون داد و خون شهدای فراجا هزینه هایی هستند که برای حفظ امنیت صرف می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم قصاص قاتل شهید علی نظری صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه تئاتر صاحبدلان از اهمیت توجه به ترجمه و نشر نمایشنامه‌های دینی به زبان‌های مختلف دنیا گفت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرمربی اسبق تیم امید در مورد تیم ملی فوتبال و حضور در جام کافا گفت: تیم های قدرتمند آسیا همچون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و سایر کشور های عربی با انجام بازی های تدارکاتی قوی برای جام ملت های آسیا 2023 قطر برنامه ریزی خوبی کرده اند و ما هم اگر بخواهیم پس از حدود نیم قرن قهرمان آسیا شویم، باید با تیم قوی بازی کنیم تا به صورت جدی محک بخوریم.