جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امروز شنبه 3 تیرماه آب برخی نقاط مشهد به دلیل اصلاح شبکه از ساعت 8 صبح تا 18 قطع یا با افت فشار مواجه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیران سفارشی که عمدتا هیچگاه دغدغه ورزش کشور را نداشتند به دلایل مختلف که مهمترین آن بیرون ماندن از بدنه سایر نهادها است عهده‌دار ریاست فدراسیون‌ها شده‌اند و عملکرد آنها باعث شده این فدراسیون‌ها تا مرز نابودی هم پیش بروند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "مهدی پورامینایی"در تشریح این خبر گفت: بامداد اول تیرماه جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محله های شهر کرمان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و در یک ساختمان با یک مرد میانسال که یک سلاح شکاری در دست داشت و همچنین با پیکر نیمه جان یک پسر جوان غرق به خون مواجه شدند که این فرد لحظاتی بعد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی توضیحاتی در خصوص نقش مربی روس و میزان قرارداد وی در تیم ملی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و سلیمان دمیرل ترکیه در خصوص نقشه راه همکاری‌های مشترک آتی به توافق رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: بعد از افشاگری در ماجرای شاسی‌بلندها که سر و صدای زیادی را در رسانه‌ها به پا کرد و موجب واکنش مسئولان سه قوه شد، این بار طرح تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها بهانه‌ای برای دو نماینده تهران شد تا یکدیگر را با عناوینی متهم کنند.

وب‌گاه فرارو

برای تهیه مشته بادمجان خوشمزه در ابتدای کار بادمجان‌ها را شسته و پوست شان را کاملا جدا می‌کنیم و به صورت ورقه‌ای برش می‌زنیم. در ادامه برای رفع تلخی بادمجان‌ها مقداری نمک روی آن‌ها می‌پاشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه واگنر ادعا می کند که رئیس ستاد کل روسیه والری گراسیموف از مقر وزارت دفاع روستوف فرار کرده و سعی دارد در آپارتمان دوست خود در شهر مخفی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، فراخوان بیست و دومین مسابقه مطبوعاتی سالیانه خود را تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران یک دهم جمعیت کشور را در خود جا داده است و ارائه خدمات به این میزان از جمعیت کار بسیار سختی است.

خبرگزاری مهر

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا به منظور حضور درمراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: شخصا به برخی ایرانیان خارج از کشور که هیچ مشکلی برای حضور در ایران ندارند اما از آمدن به کشور ترس دارند، تضمین می دهم و اعلام می کنم که بیایند و حتی با داشتن پرونده قضادی هم در فرودگاه هیچ اتفاقی برای شما نمی‌افتد و دستگیر نخواهید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس نتایج پژوهش مرکز افکارسنجی «سرمایه»، قانون جدید تغییر ساعت‌های ادرای موجب بهینه شدن مصرف انرژی و کاهش ترافیک در زمان اجرای این قانون شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون ووشوی ایران درباره فرد مهاجم به خوابگاه دختران ووشو گفت: حکم حبس این فرد به دلیل اتفاقات سال گذشته تایید شده و اکنون هم از طریق مجاری قضایی پیگیر اتفاقات امسال هستیم.