جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «مصدق خمینی» گفت این کتاب پیش از اینکه بخواهد از یک مرد اهل تفکر صحبت کند، راوی اتفاقاتی درباره مهجور ماندن فرزندان خمینی است.

خبرگزاری مهر

پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال استقلال در اواسط هفته جاری درحالی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز خواهد کرد که طی روزهای گذشته جواد نکونام و دستیارانش تمام وقت خود را برای مذاکره با بازیکنان مدنظر گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (4، 5 و 6 تیر) تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف و سوال از برخی وزرای دولت در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی مجلس است. در این هفته قرار است سوال علی خضریان نماینده تهران از حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سوال غنی نظری نماینده خلخال از سید عزت‌الله...

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (3تیر) با افزایش دما در ساعات بعدازظهر احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد درباره افزایش ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در پنجهامین دوره آزمون دستیاری گفت: در سال جاری علاوه بر 25 درصد افزایش ظرفیت نسبت به سال گذشته، 300 نفر افزایش پذیرش داریم و در نهایت بیش از 4 هزار و 600 نفر پذیرفته خواهند شد. باقری فرد با بیان اینکه پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 21 اردیبهشت...

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سوم تیرماه براساس داده‌های 17 ایستگاه پایش فعال با میانگین 107 وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یکی از ریسک‌های مهم صنعت داروسازی، نوسان نرخ ارز است. البته نکته مهم این است که شرکت‌های دارویی معمولاً دارای حمایت‌های خاصی از سوی دولت هستند. این شرکت‌ها بعضاً از ارز ترجیحی استفاده می‌کنند. در گذشته این شرکت‌ها از ارز 4200 تومانی بهره بردند و با ایجاد ارز 28500 تومانی هم در حال حاضر از این ارز بهره می‌برند. مدیر مرکز تجارت خارجی بانک مرکزی اعلام کرد در سال گذشته بیش از سه میلیارد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوجوان 15 ساله‌ای که با اعلام شکایت پدر و مادر یک دختر 17 ساله به کلانتری احضار شده بود، در میان بهت و ناباوری به تشریح چگونگی آشنایی خیابانی‌اش با دختر مذکور پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعاد فر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر بروز مسمومیت احتمالی با گاز مونوکسید کربن در آپارتمانی واقع در اردبیل، 28 نفر مصدوم شده اند. او افزود: در پی وقوع این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم تا ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق با نام و نشان ایرانی به بازار سایر کشورها از معبر کریدورهای صادراتی میسر شود و از شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و توانمند در حوزه محصولات فناوری‌های نرم و صنایع خلاق با قابلیت عرصه محصولات روزآمد، با کیفیت و قابل رقابت در بازار حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار درباره واریز سود سهام عدالت متوفیان گفت: باید برای پرداخت سود به متوفیان سامانه جامعی وجود داشته باشد و این موضوع کمی زمان بر است.

وب‌گاه عصر ایران

یک دیپلمات اروپایی آگاه از مذاکرات میان ایران و آمریکا نیز گفت که توافق بر سر تبادل زندانیان نزدیک است.