جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار خبرهای مثبت سیاسی در روزهای گذشته باعث شده که خرید و فروش و معامله ارز در بازار پرریسک باشد و هم‌اکنون خریداران، فرار را بر قرار در بازار ترجیح دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: آسیب جدی پس از حریق سایت زباله کرمانشاه به محیط زیست کرمانشاه وارد نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رادیو تلویزیون هنگ کنگ گزارش داد که بر اثر فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی Cathay Pacific در این کشور به دلیل ترکیدگی لاستیک، 18 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

28 نفر در اردبیل مسموم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی ربات هاتف خبر داد و گفت: ربات‌های هوشمند درخواست‌های مردمی و گزارش‌های فساد را در درگاه 136 پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در پیست تارتان کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از اقدامات مهم که پس از 2 دهه در دولت سیزدهم انجام شد، راه‌اندازی و توسعه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ارائه خدمات برخط مردم ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل مترو تهران گفت: اگر قطار به اندازه کافی موجود باشد و در خط راه اندازی بشود با فرض راه اندازی 34 ایستگاه در خط 10 مترو شرق تا غرب تهران در حدود 75 تا 90 دقیقه شهروندان طی می شود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: توفان و ریزگرد طی سه روز گذشته در سیستان 172 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اتفاقات اخیر فدراسیون ووشو روز شنبه بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به بررسی قیمت انواع عسل در بازار پرداختیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 25 ساله ای که در یک جشن مختلط مستانه شرکت کرده بود، از طبقه ششم برج سقوط کرد و به طرز وحشتناکی جان سپرد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: کیفیت هوای شهرستان بیرجند براساس شاخص لحظه‌ای در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.