جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مسوولان گلپایگان، از پیگیری احداث پل جایگزین جهت توقف عبور و مرور وسیله نقلیه بر روی پل تاریخی قاضی زاهد این شهر خبر می دهند. فیلم از روح الله علایی

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی برای آغاز مطالعات خط ریلی ارومیه - تبریز دستور مساعد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم شیراز در مجلس به تحرکات سیاسی همسر رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: اگر ایشان قرار به سفر با همسرش در سفرهای بین‌المللی دارند، بد نیست که بتوانند مواضع جمهوری اسلامی را در بحث زن مطرح کنند، البته به شرطی که اول بلد باشند به خوبی صحبت کنند و دوم اینکه مواضع جمهوری اسلامی را بیان کنند و از طرف خودشان حق ندارند، صحبتی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفاتر نمایندگی نیرو‌های مسلح (رصاد) و سامانه خدمات الکترونیکی (سخا) در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور رئیس این سازمان در مراسمی افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های کاپ آزاد ایتالیا با کسب مدال نقره و برنز ماده 3000 متر نمایندگان اسکیت ایران همراه بود.

وب‌گاه فرارو

به دلیل حساسیت اکوسیستم میانکاله ساخت پتروشیمی برای میانکاله سنگین و خارج از توان اکولوژیکی آن است. علاوه بر آن صنایع سنگین اجازه بارگذاری در این منطقه را ندارند و از نظر آمایش سرزمینی و در اسناد بالادست، توسعه پروژه‌های فاضلاب‌زا در این منطقه آسیب‌زاست و اجازه فعالیت آن‌ها در این اسناد قید نشده است. پروژه‌های پتروشیمی در ابعاد هوا، آب، خاک، گیاهان و جانوران آلودگی‌های زیست‌محیطی به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمد وحیدی وزیر کشور درباره تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای برگزاری انتخابات تناسبی در تهران، گفت: ما تابع قانون هستیم، ولی این طرح هنوز به قانون تبدیل نشده است. اگر طرح نمایندگان به قانون تبدیل شد، از آن تبعیت می‌کنیم. وی درباره مخالفت خود با این طرح در جلسه هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: نه...

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون ووشو در سه روز گذشته درگیر حواشی عجیبی بود که در ماه های منتهی به بازی های آسیایی هانگژو گویا تمامی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از ثبت رکورد جدید تولید انرژی با تولید هزار و 30 مگاوات ساعت پس از طی چند سال، در این نیروگاه و در نخستین روزهای فصل تابستان امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیروز حناچی در پاسخ به این موضوع که «گفته می‌شد یکی از فشارهایی که روی شهرداری بود، تعطیل شدن پروژه دوچرخه سواری بیدود به خاطر دوچرخه سواری زنان بود، که البته در نهایت هم تعطیل شد» افزود: این حساسیت همواره وجود داشت، ولی بیدود به این دلیل در زمان ما دچار محدودیت نشد، البته دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استفاده از موادمخدر بر روی تمرکز و حواس راننده تأثیرگذار است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از پرداخت وام مرمت واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی با سود 23 درصدی خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد اما فزایش آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 شب گذشته "علیرضا شهریاری پناه" دروازبان 24 ساله تیم امید مس کرمان طی یک نزاع خانوادگی مجروح شد و به قتل رسید.