جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه منیبان

دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

دکتر ولایتی در پیامی تأکید کرد: کتاب «دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا» بازتاب ابتکار عمل، مخاطب‌محوری و تعهد ملی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کروناست.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف 360 میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر چند عباس جمشیدی‌فر در سال‌های اخیر ثابت کرده است که فعالیت‌هایش محدود به بازی در آثار طنز نیست؛ اما او را بیشتر با بازی در سریال‌های کمدی به‌یاد می‌آوریم.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال اتفاقات اخیر و در تدوام بیانیه‌های روزهای اخیر، حراست وزارت ورزش و جوانان بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف 360 میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان داده است که برای یک واحد 75 متری باید حداقل 200 میلیون تومان و اجاره ماهی 3 میلیون تومان پرداخت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ابرناکی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه در برخی استان‌ها هشدار ناپایداری جوی برای برخی مناطق کشور صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیانگذار و رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی دانشگاه اسلامی علیگر هند از «غلامعلی حداد عادل» به عنوان سفیر معنوی هند در ایران یاد کرد و او را گل سرسبد نخبگانی دانست که در روابط فرهنگی و ادبی میان ایران و هند فعالیت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: براساس نیازسنجی‌ها و برنامه‌درسی تصویب شده در کمیته کاردانش شورای عالی آموزش‌وپرورش، رشته راهبری جرثقیل راه‌اندازی و اجرا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوچکترین پرنده باجی جامپینگ ایران امروز از برج میلاد تهران پرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهنوش طباطبایی بازیگر نام آشنای سینمای ایران سال ها پیش در جایگاه مجری در قاب تلویزیون مقابل دیدگان مخاطبان قرار گرفته بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متخلفانی که پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی کنند علاوه بر توقیف خودرو مبلغ 400 هزار تومان جریمه شده و گواهینامه آنان تا 6 ماه ضبط خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش اسبق استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه از اتفاقاتی که طی روزهای اخیر به وقوع پیوسته است دلخور شده و آرزو می‌کند ای کاش اینطور نمی‌شد.