جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

تابستان سال 1400 به‌دنبال ناپدید شدن مرد 57 ساله‌ای به نام ابراهیم دختر وی که به پلیس آگاهی رفته بود، گفت: پدرم چند روز پیش برای کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

وب‌گاه ورزش سه

هفته گذشته آکادمی خداداد عزیزی هم برای او جشن تولد گرفت، هم از کتاب زندگینامه‌اش رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌های و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز درباره خاموشی‌های اخیر و علت قطعی برق اهواز توضیحائی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رمان «گذرِخان» داستان پسری را روایت می‌کند که پدر روضه‌خوان نابینایی دارد و بنابراین ناچار است همه‌جا او را همراهی کند، از روضه‌های زنانه و مردانه گرفته تا مجالس و محافل مراجع تقیلد همراه پدرش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

4 زن و یک مرد که با همکاری یکدیگر در اماکن شلوغ شهر تهران با درگیری صوری دست به 100 مورد جیب‌بری زده بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه الف

وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس اورژانس کشور، بر اثر بروز مسمومیت احتمالی با گاز مونوکسید کربن در آپارتمانی واقع در اردبیل، 28 نفر مصدوم شده اند.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: چنانچه در ایجاد خوابگاههای متاهلی شاهد رشد و سرعت فزاینده ای باشیم، به همین میزان آمار ازدواج در سطح جامعه نیز فزونی خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس گزارش‌های مرکز آمار میزان تورم مسکن و اجاره‌بها صعودی بوده و طبق گزارش رشد بانک مرکزی، گروه ساختمان رشد بسیار حداقلی داشته و در آستانه تابستان مردم برای اجاره یک واحد مسکونی در شهرهای بزرگ به زحمت افتاده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار با حضور رییس سازمان امور دانشجویان و رییس دانشگاه فردوسی مشهد به امضا رسید.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت‌نام داوطلبان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا یکشنبه 4 تیرماه تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان: مشکلات اقتصادی در بخشی از بدحجابی‌ها مؤثر است و در واقع نارضایتی در دیگر حوزه‌ها خود را در قالب لجبازی در این حوزه نشان می‌دهد که با کاهش مشکلات اقتصادی این لجباری‌ها هم کم خواهد شد

وب‌گاه ورزش سه

شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.