جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم شامگاه جمعه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای طرح تابستانه مهارت‌آموزی مددجویان و و ایجاد درآمد باثبات برای کمیته امداد امام خمینی با همکاری کمیته امداد و وزارت کار و رفاه اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یزدی ها در مجموع از میان تمامی استان ها در زمینه مشارکت در بورس و بازار سرمایه رتبه پنجم کشور را دارند و با عنایت به ظرفیت های موجود باید ارتقا یابد.

خبرگزاری مهر

وقتی به جای صددرصد از 10 درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری تخصصی سال 1402 خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار و 600 نفر در پنجاهمین دوره دستیاری پذیرفته خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن ابراهیم زاده به حواشی جنجالی کنسرت ارومیه واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

شعار عراقی‌ها علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته بررسی احکام لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه را آغاز می‌کنند تا گزارش آنها به کمیسیون تلفیق برنامه ارسال شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با گذر موج میانی جو از نوار شمالی کشور در مناطقی از شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و برخی مناطق واقع در سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. فردا در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان، دامنه‌های البرز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل وزارت بازرگانی را سبب تنظیم‌گری در بازار تولید و عرضه محصولات عنوان کرد و گفت: مجلس از لایحه دولت برای تفکیک وزارت صمت دفاع می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات انتخاب شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج - دنا بیان کرد: عکس مستند واقعیت زندگی است و می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد؛ عکس‌های آرت (هنری) هم زیبا هستند ولی مستند ماندگار است و حتی برای تعیین قانون هم می‌تواند مهم و موثر باشد چون واقعیت زندگی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عده ای می گفتند در صورتی که نرخ حواله درهم یا قیمت دلار در بازارهای همسایه صعودی یا نزولی شود این امر نی تواند جهت انتظارات در بازار ارز تهران را تغییر دهد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه نساجی مازندران مبلغ قابل توجهی برای دریافت رضایت‌نامه مهاجم آلومینیوم به حساب اراکی‌ها واریز کرد.

وب‌گاه گسترش

بازرس کانون عالی کشور و رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مرکزی گفت: علیرغم اینکه دولت پرداخت یک دوم حداقل دستمزد و یک دوم بیمه‌پردازی را در لایحه برنامه هفتم توسعه که تحویل مجلس شده را حذف کرد، اما افزایش سن بازنشستگی و سابقه کار در مشاغل عادی و سخت و زیان‌آور، محاسبه میانگین 5 سال آخر بیمه‌پردازی برای دوران بازنشستگی و تغییر نحوه محاسبه پرداخت حق بیمه که همچنان مورد اعتراض...

وب‌گاه عصر ایران

2 دختر قربانی برای برادرشان حکم قصاص خواستند و گفتند حاضر به گذشت نیستند. آنها برای مادرشان نیز اشد مجازات تقاضا کردند. آرین گفت: باور کنید رفتارهای بد پدرم باعث شد تا چنین تصمیم اشتباهی بگیرم. وقتی آخرین بار او مقابل چشمانم مادرم را به شدت کتک زد و مرا از خانه بیرون انداخت، غرورم شکسته شد و تصمیم به انتقام گرفتم.