جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و آمریکا در آستانه توافق تبادل زندانیان هستند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» گفت: فرود هلیکوپتر در مرکز شهر برای فیلم‌برداری آژانس شیشه‌ای جزو مواردی بود که تا آن زمان کسی تجربه نکرده بود؛ تعهدات عجیب و غریبی را پذیرفتیم تا آن پلان گرفته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: مرز خسروی که از روز سه‌شنبه بازگشایی می‌شود پیشگامی برای ورود گردشگران است.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور به تصمیم مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی واکنش داد و گفت: این طرح هنوز تبدیل به قانون نشده است.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از 11 حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان 9 حلقه خشک شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم آزمون کتبی و مصاحبه در آزمون استخدام دبیر تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به شواهد اخیر تغییرات ساده در سبک زندگی، مانند پیروی از یک رژیم غذایی سالم، می‌تواند از 40 درصد همه سرطان‌ها پیشگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور در دو سال اخیر با نجابت کامل سعی کرده‌است از حاشیه سازی در کشور جلوگیری شود و این مساله جای تقدیر دارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: برگزاری 15 عنوان نمایشگاه تخصصی در استان کردستان، توسط کارگروه توسعه صادرات استان مصوب شده و این تعداد نمایشگاه تا پایان سال برپا می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه ماه از سال گذشته است و کشاورزان همچنان نسبت به نرخ تضمیمنی خرید گندم اعتراض دارند. آنها همچنین نسبت به تاخیر در پرداخت پول محصولات خود نیز معترض هستند. این در حالی است که مقامات دولتی از یک سو، نرخ مصوب امسال را مناسب می‌دانند و از سوی دیگر مدعی تسویه حساب با کشاورزان برای دو ماه نخست سال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز درمان فوق تخصصی ناباروری ابن سینا با اشاره به اعتبار 12 هزار میلیاردتومانی مجلس برای اجرای قانون جوانی جمعیت در سال 1401 گفت: با اینکه درمان ناباروری سهم موثری در رفع مشکل جمعیتی کشور دارد، متاسفانه با عملکرد ضعیف بیمه ها، سهم زوج های نابارور از این بودجه فقط 700 میلیارد تومان بود که از این میزان هم فقط 140 میلیاردتومان آن استفاده شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت طلا و قیمت سکه برای امروز اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

در تصویر زیر عبوری به ایران قدیم خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشور عمان بیان کرده است که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آنها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته ای احساس می شود.