جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئولان شهری کرمان هفته گذشته با مصوبه شورا برای خواهرخواندگی کرمان با شهرهای "نیژنی نوگورود" از کشور روسیه و "شانگهای" از کشور چین با هدف افزایش تبادلات مشترک فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی عزم خود را جزم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به ورود 4 قبضه سلاح برای ملی‌پوشان تفنگ تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که از گذشته در بحث تهیه و تجهیز امکانات داشتیم، ورود این اسلحه‌ها کمک شایانی به ملی‌پوشان خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدیده سنگین وزن کشتی ایران از علاقه فوتبالی و اهداف پهلوانی خود پرده برداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور شاگردان قلعه‌نویی در تورنمنت کافا گفت: نباید در باد قهرمانی این تورنمنت بخوابیم چرا که می‌تواند مسیر ما را منحرف کند. این بازی‌ها را باید فراموش کرد چرا که عیار واقعی تیم ملی برابر قدرت‌های بزرگ مشخص می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرگ‌ها و مسمومیت‌های ناشی از سوء‌مصرف مشروبات الکی تقلبی در کرج همچنان رو به افزایش است. ماجرایی که با نگاه آسیب‌شناسانه زنگ خطر آسیب اجتماعی مصرف الکل را در کشور به صدا درآورده‌است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور درباره طرح جدید مجلس بیان کرد، این طرح هنوز به قانون تبدیل نشده است اما اگر به قانون تبدیل شود از آن تبعیت میکنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار گفت: طی چهار سال، 400هزار واحد مسکن کارگری احداث می‌شود.

خبرگزاری مهر

شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه آمریکایی با استناد به اظهارات وزیر خارجه عمان، ایران و آمریکا را در آستانه توافق بر سر تبادل زندانیان دانست.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 430 واحد مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت در نقاط مختلف استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کمیته فضای مجازی جشنواره «آیین سخن» گفت: در راستای تبلیغ اثربخش و ماندگار، کلیدواژه‌ها و هشتگ‌های #من_نگهبان_زبان_فارسی_هستم، #آیین_سخن، #فارسی_را_پاس_بداریم و #هر_ایرانی_نگهبان_زبان_فارسی را به همراه محتوای با کیفیت در فضای مجازی داغ و فراگیر کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سن 83 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سوال نمایندگان تهران و خلخال به ترتیب از وزرای امورخارجه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز فصل تابستان، طرح بازرسی از زمین‌های بازی استان تهران در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که از اخذ مبلغ ورودی به مناطق گردشکری توسط دهیاری‌ها خبر می دهد. این خبر در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است.