دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از نگاه تحلیلگران ارزی یکی از عواملی که به میزان زیادی بر قیمت دلار تأثیرگذار گذاشته فضای روانی جامعه و انتظارات افراد از این بازار می باشد. در زمینه قیمت دلار تورم تأثیر قابل توجهی دارد، بنابراین انتظارات تورمی نیز می تواند بر آن تأثیراتی بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت فرودگاه ها اعلام کرد: کاهش دید کافی، پروازهای استان خوزستان را لغو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به‌منظور درخواست واریز وجه به حساب‌های ناشناس برای استخدام در این سازمان کلاهبرداری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همسر رئیس جمهور صربستان ضمن بازدید از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: آنچه در سفر خود به کشور ایران مشاهده کردم حضور خانم‌های ایرانی با دانش‌های تخصصی در علوم و حرفه‌های مختلف بود که زنانی قوی و با اعتماد به نفس هستند و این مهم هدیه ای است که با خود به کشورم خواهم برد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان آماده ورود به حوزه صنعت دارویی کشور با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشنهادی سال 1402، استقراض از صندوق توسعه ملی در حذف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست‌ودومین روایت فصل اول مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به قصه سیما رئیسی اختصاص دارد که با احداث موسسه خیریه تاکنون توانسته است بیش از هزار فرد معلول و نابینا را در چابهار باسواد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت فوتبال تبریز در پی رخ دادن برخی اشتباهات داوری علیه تیم تراکتور از کمیته داوران درخواست عجیبی را کرد!

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 8 تهران گفت: طول عملیات جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی در سطح محلات این منطقه به بیش از 12 هزار متر طول رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - با وجود وعده های مسوولان نسبت به تعدیل قیمت سرسام آور گوشت قرمز در کرمانشاه ولی این ماده پروتیینی به دلیل قیمت بالای آن همچنان دور از دسترس مردم قرار گرفته و در حال حذف از سبد غذایی مردم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

قاتل شهید سراوانی امروز به اعدام محکوم شد