دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران، درحاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران، در ارتباط با وضعیت آسانسورهای مترو تهران توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیلاتی را به عنوان سازمان دارالقرآن الکریم ایجاد و یکسری وظایف اداری و حاکمیتی از برگزاری مسابقات تا ارائه مدرک تخصصی و مجوز چاپ و نشر قرآن را به آن واگذار کرده‌ایم اما در کشوری که کسی حافظ قرآن باشد اما معاف از خدمت سربازی نباشد کار عبث و بیهوده ای است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی با اشاره به نفوذ و ماندگاری هوای سرد در کشور نسبت به اختلال در انتقال حامل‌های انرژی و خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی تا پایان سال 1401 در 11 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق پیگیری‌ها تا‌کنون شکایتی در دادستانی استان در ارتباط با این موضوع ثبت نشده و قاعدتا در صورت اعلام هرگونه شکایتی موضوع در دستور کاری این دادسرا قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران در خصوص تخلف مدیران یکی از بانک‌های کشور در پایتخت، گفت: کیفرخواست مدیر و چهار کارمند بانکی به اتهام اهمال و قصور در انجام وظیفه صادر شد.

وب‌گاه منیبان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 129 ساختمان ناایمن در پایتخت را فقط آتش‌نشانی از لحاظ ایمنی آتش‌سوزی بررسی کرده است و شورا موافق اعلام فهرست اسامی این ساختمان‌ها است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه طرح‌های شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: سومین واحد 42 مگاواتی نیروگاه مقیاس متوسط زاهدان به شبکه سراسری برق کشور متصل و در مدار تولید قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی «معنا و مبنای سرمایه اجتماعی» با حضور استادان و صاحبنظران این حوزه و با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز تحقیقات و برنامه‌ریزی شهر تهران سه شنبه 4 بهمن ماه 1401 برگزار می‌شود. در افتتاحیه این نشست تخصصی یک روزه، حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی، رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی آجورلو مدیرعامل اسبق استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز (یکشنبه، دوم بهمن ماه) معاملات توافقی ارز با قیمت 39 هزار تومان برای هر دلار آمریکا آغاز شد.