شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه اوکراین در توییتی حمله صبح امروز به سفارت آذربایجان در تهران را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق نتایج مرکز آمار ایران از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز 1401، بیشترین کاهش نرخ بیکاری با 3.7 درصد در استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شد و همچنین اشتغال در 15 استان کشور افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: مشکل گرمایشی مدرسه ای در اراک که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود، ساختگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شبکه شتاب‌نگاری گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و 500 دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان رضا عنایتی که از ابتدای فصل تا کنون زیر نظر سه سرمربی مختلف فعالیت کرده اند، امروز از ساعت 16 میزبان تیم سابق سرمربی جدیدشان خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به همزمانی اعمال تعرفه های جدید گاز برای مشترکان پر مصرف با کاهش دمای هوای در اغلب نقاط کشور، گفت: به منظور کمک به معیشت مردم و با دستور رییس جمهوری، تخفیف 70 درصدی در افزایش تعرفه قبوض گاز تا پایان سال 1401 اعمال خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بار دیگر با بالا گرفتن اختلاف‌نظرها میان مسوولان ساترا و پلتفرم فیلیمو، شائبه‌هایی برای تعطیلی این سکوی نمایش فیلم و سریال مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباسعلی محمدیان به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مفاد رأیی که منجر به صدور حکم غیر قطعی انفصال موقت از خدمت وزیر آموزش و پرورش شده، اجرا و در حال پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیسی ها بر سر مزار مهرداد میناوند به او ادای احترام کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نظری گفت: مرمت و بازسازی میدان انقلاب پس از بررسی نهایی در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرآلکس فرگوسن سال 2008 وقتی رونالدو با پیشنهاد رئال مادرید روبه‌رو شد، ضمن مخالفت با جدایی او، ستاره پرتغالی را در خانه کارلوس کی‌روش به شکل عجیبی تهدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، با بیان اینکه کمتر از پنج درصد دانشجویان با اختلالات مختلف وارد دانشگاه ها می شوند، بر هم افزایی متولیان مشاوره و سلامت این سازمان به‌منظور تحقق هرچه بیشتر سلامت جسمانی و روانی دانشجویان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر پس از قهرمانی معجزه‌وار شهرداری ورامین در لیگ گفت: بالاخره نوبت من هم می‌رسد که هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم.