دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور در هفته منتهی به یکم بهمن 1401، پایین و حدود 32 و میانگین استفاده از ماسک در شاغلان و خدمت‌گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی در این بازه زمانی، حدود 19 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سطح پوشش برفی حوضه‌های آبریز در هفته چهارم دی‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد قابل‌توجهی داشته است.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری کشور پیگیری تشکیل صندوق توسعه گردشگری را مطالبه یک دهه فعالان گردشگری دانست و گفت: ماهیت این صندوق به عمد نهاد غیر دولتی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره و عنوان کرد: با پیگیری‌های شخص معاون گردشگری موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.

وب‌گاه الف

ایسنا / کرمانشاه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از یخ زدن کنتور آب در روزهای یخبندان پرداخت.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوای این کلانشهر توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس به جای زندان، به این معنا نیست که فرد مرتکب جرم، مجازات نمی‌شود بلکه تصمیم قضایی در این خصوص باتوجه به نوع جرم، شخصیت، سابقه متهم، تبعات مجازات اعمالی و حضور فرد در زندان یا جامعه و سایر موارد گرفته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت که ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علاقه‌مندان به هنر تئاتر یکشنبه 2 بهمن در دومین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، می‌توانند از بین 15 اثر نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

خبرگزاری تسنیم

با دستور دادستان، مسئولان اداره ورزش استان خراسا‌ن رضوی برای ارائه توضیحات پیرامون اذیت و آزار 15 نفر بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد در مرجع قضایی حاضر خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه وشهرسازی، مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور به بیان وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور برای امروز یکشنبه دوم بهمن ماه پرداخت و گفت: آخرین وضعیت محور‌های شمالی حاکی از تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) بوده و محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند. وی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت از وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستور از سرگیری پرواز شرکت‌های هواپیمایی کشورمان برای اعزام زائران به سوریه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دی ماه امسال شاخص کل بازار سرمایه رشد 12.9 درصدی داشت و شاخص کل هم وزن 18.1 درصد افزایش تراز تجربه کرد. رشد بیشتر شاخص هم وزن به نسبت شاخص کل در کنار صنایع صدر‌نشین بازدهی دی ماه؛ نشان می‌دهد که در این ماه نیز مشابه آذر‌ماه، سهم‌های سبک بازار رشد قیمت بیشتری را تجربه کرده‌اند.