شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه در توییتی حمله صبح امروز به سفارت آذربایجان در تهران را محکوم کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: در برخود سه خودرو سواری، سه نفر مصدوم و کودک 6 ساله از سانروف به بیرون پرت شده و جان می بازد.

خبرگزاری مهر

اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی صبح جمعه با تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده این عضو سفارت و نیز دولت و ملت جمهوری آذربایجان، اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم اکنون در حال بازجویی است. سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال...

وب‌گاه ورزش سه

با تصمیم کادر فنی، 4 سابریست به جام جهانی لهستان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم و معصومه ابتکار، معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در برنامه «شیوه» شبکه چهار سیما به گفت‌وگو و مناظره خواهند پرداخت.

خبرگزاری مهر

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.

خبرگزاری مهر

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فرد مهاجم با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اثر این ترکیدگی دو حلقه لاستیک یک فروند هواپیمای چابهار باند فرودگاه کیش موقتی بسته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: تاکنون وزرای «صمت»، کشاورزی، ورزش و جوانان، بهداشت و ارتباطات از مجلس یازدهم کارت زرد گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل مرکز کنترل سرطان گفت: سرطان در کشور ما با توجه به رشد سنی جمعیت، رو به افزایش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از وقوع تصادف فوتی منجر به حریق در آزادراه کرج_قزوین محدوده آبیک خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با فسخ قرارداد خود به تیم شمس آذر قزوین در لیگ دسته اول پیوست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ترکیدن لاستیک بوئینگ هواپیمایی چابهار، گفت: به‌دنبال این حادثه باند فرودگاه کیش موقتا بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - برگزاری جشنواره منطقه‌ای "سینما جوان ایساتیس یزد" فرصتی شد تا پای درد دل‌های فیلمسازان، داوران و کارگردانان شرکت کننده در این جشنواره بنشینیم و تلخی و شیرینی‌های حوزه فیلم و سینما را واکاوی کنیم.