دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

بودجه محیط‌زیست ایران به‌ازای هر نفر در سال 1402 نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست ایران به‌ازای هر نفر یک‌دلار توان حفاظت از محیط‌زیست ایران و به‌ازای هر کیلومتر مربع 55دلار در اختیار دارد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده 26 درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های لایحه بودجه 1402 گفت: براساس این لایحه سه دهک پایین جامعه خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: نوسانات جاری بازار غیررسمی ارز به دلیل عوامل روانی و انتظاری است براین اساس سیاست ارزی جدید بانک مرکزی متمرکز کنترل نوسانات و حفظ ثبات و آرامش در بازار رسمی ارز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن سرطان های زنان ایران گفت: سرطان دهانه رحم از علل مهم مرگ و میر زنان بوده و اهمیت غربالگری و تشخیص زودرس سرطان ها به خصوص در جامعه زنان ایران ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد: در طرح شهید بابایی تنوع موضوعات وجود دارد به‌طوری که در این طرح از رویدادهای رقابتی مساله‌محور در حوزه‌های مختلف از حکمرانی و علوم انسانی گرفته تا منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین پزشکی و شاخه‌های فنی مهندسی و علوم پایه حمایت می‌شود.

خبرگزاری دانا

دختر ملی پوش اسکی ایران شبانه و بدون اطلاع مسئولین راهی فرانسه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس‌جمهور گفت: وقتی قانون برای کالابرگ تصویب می‌شد زیرساخت‌ها آماده نبود و عزیزان مجلس در جریان بودند اما تلاش شد و اخیرا زیرساخت‌ها آماده شده در استان‌هایی کار آغاز شده است و نتایج این کار به مجلس اعلام می‌شود و مردم در جریان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه گسترش

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با اتفاقات اخیر کشور و همچنین جلسه اتحادیه اروپا توضیحاتی را ارائه داد،

خبرگزاری دانا

هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 130 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

همایون خودروی وانت نیسان دارد و با همین خودرو آبی‌رنگ هم روزی زن و بچه‌اش را به خانه می‌برد. اما وقتی دلش لرزید، ماجرا رنگ دیگری به خود گرفت. او 20 روز پیش از بازداشت، دختر یکی از اقوام دورش را به قتل رساند. دختر جوانی که مدعی است قصد خودکشی داشت و او در این کار همراهش بود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: به نظر می رسد لایحه دولت محورهای مهم اصلاح ساختار بودجه در حوزه نظام مالیاتی کشور را به طور کامل پوشش نمی دهد.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: ما موافقیم که فهرست اسامی این ساختمان‌ها اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است. رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد تیم تخصصی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران است که...

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: داده‌های پهنه‌ای میانگین دمای هوای کشور نشان می‌دهد که دی ماه امسال دمای کشور حدود یک درجه سلسیوس سردتر از نرمال بوده است.