دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم سابر ایران جهت اعزام به رقابت‌های جام‌جهانی شمشیربازی لهستان، از روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود، این مرحله از اردو تحت نظر امین قربانی، سرمربی تیم سابر آغاز خواهد شد و تا 11 بهمن ماه ادامه دارد. علی پاکدامن، محمد رهبری، نیما زاهدی، فرزاد باهر، محمد فتوحی و امیرحسین شاکر همراه با عرفان شکوهی از تیم ملی جوانان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی دلیل موافقت خود با کلیات لایحه بودجه 1402 را توجه دولت به سلامت، آموزش و پرورش، گردشگری، محرومیت‌زدایی، رشد شرکت‌های دانش بنیان، کشاورزی و دیگر بخش های مهم اقتصاد کشور عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در ماده 5 قانون تشکیلات و اختیارات این سازمان ابلاغی سال 63، قانونگذار اوقاف را مقید کرده که از آحاد مردم در صورت برخورداری از شرایط به‌عنوان امین در اداره موقوفات استفاده کند که این ماده پس از سال‌ها در حال اجراست.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار از توزیع بیش از یکهزار و 454 تن گوشت قرمز منجمد در این استان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از ورود 120 دستگاه خودرو به بندر شهید باهنر بندرعباس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در روز‌های سرد زمستانی بهمن سال 1350، بارش برف شروع شد و تا حدود 2‌هفته در سراسر مناطق شمالی و مرکزی و غربی ایران ادامه داشت و تهران نیز از این اتفاق مستثنی نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیماران خاص می‌توانند بعد از مراجعه به معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی، پوشش بیمه‌ای خود را به صورت رایگان از سامانه شهروندی دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنج ستاره برای کسب عنوان بهترین جودوکار سال 2022 جهان در بخش مردان رقابت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1402 درمورد کلیات لایحه بودجه سال آینده در دستور جلسه علنی روز یکشنبه - 2 بهمن - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و پس از سخنرانی آیت الله رئیسی رییس جمهور در دفاع از لایحه دولت، موافقان و مخالفان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 1402 کل کشور گفت: دولت در اصلاح...

وب‌گاه فرارو

شرکت‌های هواپیمایی آتا ایر و چابهار ایر به‌ترتیب با 56 و 47 درصد و شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان به‌ترتیب با 10 و 11 درصد در پرواز‌های برنامه‌ای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را دارند؛ به عبارت دیگر شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان بهترین عملکرد را داشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، عدم تردد غیرضروری برای همه افراد، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم توصیه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.