دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

اتحادیه جهانی کشتی اخبار و تصاویر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ایران را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام بازتاب داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا اظهار کرد: منشأ آلودگی هوای تهران عمدتا منابع متحرک هستند و طبق مطالعاتی که شرکت کنترل ترافیک انجام داده است، 60 درصد از ذرات معلق موجود در هوا از منابع متحرک یعنی موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها هستند. وی گفت: همچنین اگر مجموع آلاینده‌ها یعنی انواع آلاینده‌های...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های این فدراسیون برای این ایام را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش 50 درصدی گردشگری سلامت در مشهد بدنبال نا آرامی‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح طرح حمایت از مالکیت صنعتی جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش‌آموزان در شرایطی وارد ماه بهمن شدند که تمام ماه گذشته (دی) و چند هفته‌ای از ماه‌های قبلتر را هم به مدرسه نرفتند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در قرائت گزارش این کمیسیون در صحن علنی مجلس از رشد 26 درصدی اعتبارات برای طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در لایحه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در مورد لایحه بودجه گفت: مبلغ 2164 هزار میلیارد تومان (حدود 40 درصد) رقم بودجه کل کشور مربوط به بودجه عمومی دولت است که در مقایسه با قانون بودجه سال 1401 حدود 43 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: زمانی که چشم رضا شاه به باغ‌های باصفای میدان تجریش می‌افتد تصمیم می‌گیرد که کاباره‌ای برای خوشگذرانی و تفریح افرادی بسازد که به پل تجریش می‌آیند، برای همین دستور می‌دهد تا باغ بزرگ ضلع شمال غربی میدان تجریش را به هر قیمتی از صاحبش بخرند تا این نقشه را عملی کند اما نتوانست و جای آن مسجدی بنا شد.

خبرگزاری مهر

در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه سال 1361 برگزار شد، فقط فیلم‌های آماتور (غیر حرفه‌ای) با یکدیگر رقابت و سینماگران حرفه ای تنها به حضور اکتفا کردند. نکته مهم برگزاری نخستین جشنواره در این است که حتی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران هم مانع از برگزاری آن نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعادل نوشت: در آخرین روز دی ماه پارلمان اروپا تصمیم گرفت در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌ای ضدایرانی را تصویب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاءالدین بروجردی رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید به انتقاد از اقدامات اخیر وی پرداخته است. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رَحِمَ الله ُ امرَءً عَرَفَ قَدرَهُ وَ لَم یَتَعَدَ طَورَهُ خدا رحمت کند مردی را که اندازه اش را بشناسد و از حد و اندازه خویش تجاوز نکند «مولا علی علیه السلام» جناب...