دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در دیماه امسال طی 18روز معاملاتی، با ثبت 192هزار و 943واحد افزایش، معادل 12.90 درصد رشد کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم بهمن ماه براساس داده‌های 15 ایستگاه پایش فعال با میانگین 166 در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به کاهش 7 درصدی مالیات واحدهای تولیدی در لایحه بودجه سال آینده، اعلام کرد: سهم درآمدهای مالیاتی از کل منابع عمومی کل کشور به حدود 42 درصد رسیده که به معنای حرکت به سمت پایداری تدریجی منابع عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 129 ساختمان ناایمن در پایتخت را فقط آتش‌نشانی از لحاظ ایمنی آتش‌سوزی بررسی کرده است و شورا موافق اعلام فهرست اسامی این ساختمان‌ها است.

خبرگزاری مهر

شاعران در سومین محفل شعرخوانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر سروده‌های خود را در قالب «شعر نو» خواندند.

وب‌گاه منیبان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ماندگاری هوای سرد و افزایش و انباشت آلاینده های جوی به‌ویژه در مناطق پرتردد، شهری پرجمعیت و صنعتی استان پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سپاه تحریم شود اما مذاکره تعطیل نشود! این خلاصه یک هفته تهدید و شعار و تصمیم و توییت و کارزار در پارلمان اتحادیه اروپا بود که با تقلای پادوهای منافقین و شعبده‌بازی سلبیریتی‌های اینستاگرامی صورت گرفت و باردیگر نشان داد «شومَنی» از استودیوها اروپا به سیاست این قاره هم سرایت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از رشد چند برابری جذب نخبگان در هیات علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: با این روند امیدواریم در سال آینده 100 تا 200 نخبه با مساعدت وزارت علوم، عضو هیات علمی دانشگاه‌ها شوند.

وب‌گاه گسترش

مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثریت صحبت ها در این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری و حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود. اعتقاد ما این است که شورا در این زمینه مسئولیت دارد که مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: زندگی در ایران را دوست دارم چرا که این کشور همیشه حامی من بوده و هست.

خبرگزاری تسنیم

تشکل های دانشجویی با صدور بیانیه ای تاکید کردند: تروریستی خواندن مردمی ترین نیروی مسلح نشانه عجز و ناتوانی دشمن است.

خبرگزاری مهر

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران موافقت خود را برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن در پایتخت اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

تبریز - نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع جهانی بیداری اسلامی در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا نوشت: اروپایی ها بدانند که این اقدامات کوچک‌ترین خدشه ای به نام و اعتبار سپاه پاسداران و سایر نظامیان عزیز کشورمان وارد نخواهد کرد و این اقدامات تحریک آمیز به شدت محکوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته رئیس کل دادگستری گلستان، حکم قصاص قاتل شهید سراوانی صادر شد.