شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که سامانه بارشی جدیدی از سمت مرزهای واقع در شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لئاندرو پریرا، مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس، از تیم گامبا اوزاکا ژاپن به این تیم پیوست

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرغم حضور فعالانه رئیس جمهور در توئیتر و اینستاگرام، با گذشت یکسال و نیم از رقابت های انتخابات1400، خروج ایشان از شبکه های اجتماعی و حمایت از فیلترینگ اینترنت در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: قیمت خانه در محله پیروزی واقع در شرق پایتخت و در منطقه 13 و 14 شهرداری تهران در گزارش پیش رو مورد بررسی قرار گرفته است.‌

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت سنگینی همراه شد. عدد شاخص کل بورس تهران با افت ببیش از 34 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 611 هزار واحدی رسید تا شاخص باز هم به عدد و محدوده یک میلیون و 600 هزار واحدی علاقه خود را نشان دهد.

وب‌گاه عصر ایران

از بعد از ظهر شنبه هشتم بهمن ماه سامانه بارشی جدیدی از سمت مرزهای واقع در شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امکان تماس صوتی و تصویری باکیفیت در پلتفرم‌های ایرانی وجود دارد. با تلاش جوانان کشورمان، حمایت کاربران و دولت، محصولات وطنی مسیر رسیدن به قله‌های ایده‌آل را به سرعت خواهند پیمود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار عباسقلی‌زاده گفت: اگر جوانان‌مان یک هفته به جای فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، به رسانه‌های داخلی گوش فرا دهند، بدون‌شک تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

رؤسای فرهنگسراهای عترت و رسانه تهران و رفسنجان در دیداری با آرتین و خانواده او دست نوشته‌های نوجوان پویش «دل نوشته ای برای آرتین» را به او رساندند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و تقویت آن طی روز سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هفتم بهمن ماه با میانگین 77 در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیامک نعمتی و عزیزبک آمانوف با وجود قرار گرفتن در فهرست مازاد سرمربیان پرسپولیس و استقلال، بازهم در جمع سرخابی‌ها باقی ماندند.

وب‌گاه فرارو

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: طی چند سال اخیر تاکنون متاسفانه به سامانه هوشمند سوخت و خصوصا تجهیزات مربوطه در جایگاه‌ها توجه نشده به حدی که مستهلک شده‌اند و هم اکنون خرابی‌های زیادی در کارتخوان‌ها داریم و همه نازل‌ها فعال نیستند.