یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه آذربایجان درباره حمله به سفارت این کشور در ایران بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرد مهاجم به سفارت آذربایجان دستگیر شد. بر پایه این گزارش سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که صبح امروز با سلاح در حالیکه یکی از کارکنان سفارت در حال ورود به سفارت بوده به سفارت آذربایجان وارد شده بود خبر داد و گفت: این فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی نموده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر...

وب‌گاه الف

پس از رسیدن قبض‌های گاز با رقم‌های نجومی به خانه‌های مردم خراسان جنوبی، با پیگیری مسئولان توزیع قبوض متوقف شد.

وب‌گاه الف

فیلم حاوی تصاویر ناراحت کننده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون هندبال گفت: پس از بازی‌های تیم ملی در قهرمانی مردان جهان، نگاه‌ها به هندبال ایران عوض شده و حالا همه تیم ایران را می‌شناسند.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد حجتی، شاعر آئینی اهل قم و مؤسس «گروه فرهنگی و هنری یَم»، قرآن‌سوزی‌های دردناک اخیر در سوئد را با آتش زدن درب خانه حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها و همچنین ماجرای کربلا مقایسه کرده و آن را ادامه رفتار‌های خبیثانه دشمنان تشیع قلمداد کرده است. قصیده او را بخوانید: قرآن به نیزه بود علی گفت:‌ای جهان قرآن ناطق است کنون در حضورتان این برگ‌های مصحف قرآن...

وب‌گاه عصر ایران

دو محافظ دیگر این سفارت هم در جریان این حمله زخمی شدند که وضعیت آنها رضایتخش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله به سفارت آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت کشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که وارد سفارت آذربایجان در تهران شده و اقدام به تیراندازی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به حادثه صبح امروز سفارتش در تهران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 134در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صبح ششمین روز از چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، کارگاه آموزشی کارگردانی با حضور علاقه‌مندان در مجموعه تئاتر شهر آغاز به‌کار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا از وقوع تصادف مرگبار با دو کشته در آزادراه کرج - قزوین، محدوده آبیک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز با حمله به سفارت آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گوشکی به سمت جوانمردی حوالی روستای سلح چین در صبح روز جمعه 14 مصدوم برجای گذاشت.