دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در سه استان بوشهر، یزد و بیرجند اجرای طرح ویلایی سازی مسکن آغاز شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر جدید درباره یارانه اضافه به این افراد را در ادامه مطلب بخوانید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میانگین میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی استان‌های کشور در بازه زمانی 21 تا 28 دی ماه 1401، بالغ بر 45.82 درصد بوده است. در این شاخص بیشترین میزان رعایت در استان لرستان با 86.14 درصد و کمترین میزان رعایت هم در استان تهران با 33.12 درصد بوده است. همچنین میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور از 14 تا 28 دی ماه 1401، بالغ بر 45.82...

وب‌گاه گسترش

در اطراف استقلال افرادی که از ریکاردو اصلاً خوش‌شان نمی‌آید کم نیستند. مشکل آنها با این مربی پرتغالی شخصی نیست، بلکه به تصمیمات فنی او انتقاد دارند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق اعتباری هنر بیش از 136 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه، شامل تسهیلات ضروری، بلاعوض و کارآفرینی به اعضای تحت پوشش اعطا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه تلاش‌های غربی‌ها از آشوب‌سازی در داخل ایران، تبلیغات رسانه‌ای و ایجاد چالش‌های دیپلماتیک در سازمان‌های جهانی، صرفاً برای تامین منافعشان است و حقوق بشر جایگاهی نمایشی در سیاست آنها دارد.

وب‌گاه گسترش

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با اتفاقات اخیر کشور و همچنین جلسه اتحادیه اروپا توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نخبگی محدود به مرزهای جغرافیایی نمی‌شود و متعلق به کل جامعه بشری است. وقتی نخبگان از جایی که ریشه دارند، خارج می‌شوند، طبیعی است که زیست بوم نخبگی آنها متضرر می شود، از این رو نگاه وزارت علوم به نخبگان رویکرد راهبردی و معطوف به آینده است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (دوم بهمن) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری مهر

اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت 2 نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در بازار میادین شهرداری تهران گران‌تر میوه کماکان آناناس است. اما در این بازار سه قلم میوه نسبت به مدت مشابه ماه قبل گرانتر عرضه می‌شود. در این بازار انار، موز و پرتقال جنوب نسبت به هفته اول دی ماه حداکثر 10 هزار تومان و حداقل 5هزار تومان گرانتر عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: شورا نباید لیستی را منتشر کند و اگر قرار باشد لیستی ارائه شود شهرداری انجام خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با تکذیب گم شدن روزانه 5 هزار تن آرد، محل مصرف این میزان آرد در روز را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با بیان این‌که بودجه درنظر گرفته شده برای اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع کافی و به میزان 46 هزار میلیارد تومان است؛ بر ضرورت رفع نواقص اجرای این دو برنامه تأکید کرد.