شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که پیشنهاد قطع روابط دیپلماتیک کشورش با ایران را به ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین ارائه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان از ساعت 16 بعد از ظهر وارد خانه خود شده و دیگر خارج نشده است تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه ماموران نیروی آتش‌نشانی با راهی محل احتمالی حادثه شدند و درب خانه را باز کردند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار ذوالقدر گفت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند و عده‌ای را فریب می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان سینمایش «410» با اشاره به اینکه این اثر روایت فتح گردان غواصی لشکر 41 ثارالله در دفاع مقدس است، گفت: در جریان اجرای «410» با صحنه‌هایی از انفجارهای میدانی روبه رو خواهیم بود که تدابیر امنیتی برای آنها اندیشیده شده و خطری برای گروه اجرا و مخاطبان نخواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین مصوبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره لایحه افزایش حقوق دولت، حاکی از اعمال تغییرات تازه در لایحه مذکور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان ایران گفت: طبق توافق 5 کشور حاشیه دریای خزر در کنوانسیون منابع آبزی دریای خزر، ممنوعیت صید تجاری ماهیان خاویاری یکسال دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی، سخنان آنان را شنید و به سئوالات‌شان پاسخ داد اما برخی دانشجویان معترض و مخالفان دولت با فرار از گفت‌وگو و طرح پرسش، در حیاط دانشگاه اقدام به طرح برخی شعارها کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه اروپا که از آغاز اغتشاشات اخیر در ایران بیانیه‌هایی مداخله جویانه در حمایت از اغتشاشگران صادر کرد، روز گذشته هم به ابزار پوسیده تحریم متوسل شد و 11 مقام ایرانی و چهار نهاد را تحریم کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در محل احداث تأسیسات تقویت فشار گاز خورموج و آب‌پخش در استان بوشهر، از روند پیشرفت این دو پروژه بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

صبح امروز یکی از رسانه های در اقدامی دست به عدد سازی کرده و بدون ارائه یک دلیل منطقی و آمار دقیق اقتصادی اعلام کرد خط فقر به 18 میلیون تومان رسیده است که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت دو بامداد امروز بود که دختر جوان با مراجعه به یکی از کلانتری های شمال شهر تهران، خبر از خودکشی احتمالی پسرمورد علاقه خود به نام ایمان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احد وظیفه، درباره میزان بارش‌های پاییزی تاکنون، با اشاره به کمبود 24 درصدی بارش‌ها در سال گذشته، گفت: مهرماه سال جاری هم با کاهش مقدار متوسط بارندگی و هم با افزایش دما همراه بود. این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه مهرماه امسال بارندگی در واحد سطح کمتر از حد طبیعی و دما نیز بین یک تا یک و نیم درجه بالاتر از میانگین نرمال بود، افزود: هر یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی میزان بارش‌های پاییزی سال آبی جدید را 80 درصد کمتر از حد نرمال اعلام کرد و گفت: تا کنون تنها شاهد 0.8 میلی‌متر بارندگی در کشور بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر اعلام شد.