جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: AFC برای رفع نواقص در راستای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها تاکید زیادی دارد چرا که نمی‌شود با استانداردهای 10 سال قبل در مسابقات رسمی قاره کهن شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

قعرنشین فصل گذشته لیگ برتر فوتبال اتفاق عجیب دیگری در کارنامه‌اش رقم خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که تا مهرماه نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت یارانه اقدام کرده‌اند، چنانچه جزو دهک های اول تا نهم شناخته شده باشند، یارانه مهرماه را به همراه معوقات یارانه دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی عصر روز دوشنبه 25 مهر از ستاد برگزاری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بازدید و با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره سی و نهم دیدار کرد. جوادی در این دیدار ضمن گفتگو با مهدی آذرپندار درباره آثار...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: جای تعجب دارد که چطور به راحتی در برخی از کانال‌ها مسائل اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه رهبری می‌شود؛ این مسائل باید در سطح بین الملل پیگیری شود.

خبرگزاری دانا

زرشک کاران بیرجندی که سال هاست با مشکلات بسیاری برای تولید و عرضه این محصول پرخاصیت دست و پنجه نرم می کنند حالا با برگزاری جشنواره ملی یاقوت سرخ روزنه های امیدی در دلشان برای روزهای بهتر زرشک جوانه زده است و به آینده این محصول امیدوارتر تر شدند

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و مهندسی و خدمات ترافیکی فراجا گفت: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه آموزش، آزمون و صدور انواع گواهینامه رانندگی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت سردار آزمون را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم‌زمان با آغاز سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران، از پوستر فیلم کوتاه «نوشابه مشکی» به کارگردانی محمد پایدار رونمایی شد.

خبرگزاری دانا

مهدی مجرب گفت: از هفته آینده کمبود سرم و آنتی بیوتیک مرتفع خواهد شد هر چند تا تامین نیاز انبار و توزیع آن زمانی یک تا دو هفته ای لازم است.

خبرگزاری دانا

ناصر ظاهری با اشاره به رشد 32 درصدی زکات جمع آوری شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال در سطح استان قزوین 35 میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی از صدور اولین چک الکترونیک کشور تا دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» گفت: جشنواره‌هایی مانند «ایران عزیز» هم به اقتصاد مردم کمک می‌کند و چرخ اقتصاد روستاها و مناطق محروم را می‌چرخاند و هم در بین جوانان شور و نشاط می‌آفریند.