شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی آلومینیوم در دومین تقابل پیاپی با تیم سابق خود بازنده نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات‌علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: برای اینکه در اشتغال دانش‌آموختگان تناسب وجود داشته باشد، باید آموزش عالی و تولید ناخالص داخلی همزمان رشد کند.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام جهانی قطر، با تیم‌های تونس و نیکاراگوئه دیدارهای تدارکاتی برگزار می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با تایید مشکل کمبود دارویی در استان یزد اظهار داشت: به زودی و تا یکی دو هفته آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از دقایقی قبل مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در محکومیت هتاکی‌های اخیر تجمع کردند و در دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور شعارهایی سردادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستمری مهرماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت راه‌آهن از تداوم پرداخت بدهی دولت قبلی در بخش ریلی خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه دولت گذشته از 7 هزار و 700 هزار میلیارد تومان بودجه راه‌آهن، حتی یک ریال هم پرداخت نکرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی تب‌های خفیف به دلیل عفونت‌های باکتریایی مانند باکتری‌های معده هستند و نیاز به درمان آنتی‌بیوتیکی دارند. در چنین مواردی، می‌توانید تب را در خانه درمان کنید اما همچنان باید با پزشک خود تماس بگیرید و داروهای تجویز شده را مصرف کنید. در صورت ادامه یا بدتر شدن تب، به دنبال کمک پزشکی باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات تجاری و فناوری ایران یک قرارداد همکاری فناورانه به ارزش 5.5 میلیون دلار و 15 تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش 6.5 میلیون دلار بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش دولتی و خصوصی ازبکستان امضا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساماندهی خدمات درمانی تخصصی در قالب نظام ارجاع و پزشک خانواده براساس دستور مقام رهبری و در قالب اسناد بالادستی از وظایف اصلی سیاستگذاری و گامی مهم برای افزایش هزینه اثربخشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادگستری تهران در نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور، معاملات الگوریتمی و فعالیت بازارگردانی را عامل زیان سهامداران اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی تصریح کرد: حادثه اوین یک مصداق برای این موضوع است. شبکه ایران اینترنشنال دو روز قبل از حادثه زندان اوین اعلام کرد که حادثه‌ای مثل سینما رکس آبادان در حال وقوع است که جمع زیادی قرار است در آن بسوزند یعنی از دید این شبکه، اگر چنین اتفاقی افتاد کار نظام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام مجدد فرهنگیان شاغل برای بهره مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی از روز سه شنبه 3 آبان آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا با اشاره به ترفند برخی مجرمان سایبری با وعده برنده شدن در قرعه‌کشی و جایزه، هشدارهایی را برای جلوگیری از کلاهبرداری و خالی‌شدن حساب شهروندان ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرندی در پیامی توئیتری خطاب با مالی نوشت: نظام شما (آمریکا) از طریق تحریم‌های فشار حداکثری، علیه بشریت و ایرانیان جنایت مرتکب می شود و شما هم در آن دست دارید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تلاشمان بر این است که اتفاق خوبی برای تیم ملی فوتبال کشور رقم بخورد، گفت: بسیار امیدوار به صعود تیم ملی فوتبال به دور دوم هستیم‌.