چهارشنبه 2 خرداد 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پژمان بختیاری‌نیا با اشاره به شیوع آنفلوآنزا با آغاز فصل سرما اظهار کرد: در سه هفته اخیر در سطح کشور و استان خوزستان موارد بروز آنفلوآنزا افزایشی بوده و انتظار می‌رود روند این بیماری در روز‌ها و هفته‌های آتی کماکان افزایشی باشد. وی افزود: در هفته گذشته موارد شناسایی آنفلوآنزا در خوزستان نسبت به هفته قبل از آن 30 درصد افزایش یافته است. سرپرست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با آغاز جدی فعالیت ایمن سازی، اکنون از مرحله اخطار گذشته ایم و در صورت نادیده گرفتن اخطارهای قانونی نسبت به قطع انشعابات و در نهایت، پلمپ ساختمان های ناایمن اقدام خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که مستمری استحقاقی فرد بر اساس این بند کمتر از حداقل حقوق سال مربوطه باشد تا حداقل حقوق ارتقاء خواهد یافت.

وب‌گاه الف

وزیر کشور از مردم خواست که با توجه به کاهش نزولات آسمانی و آب ذخیره شده در پشت پنج سد اصلی تامین آب تهران، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره شرق شناسی و امام حسین (ع) با عنوان «امام حسین، جهانی بودن و جاودانگی» به همت آستان مقدس حسینی در اردببهشت سال آینده برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بررسی موضوع افزایش غیرمجاز اجاره‌بها در تابستان امسال، دستگاه‌های مسئول در این زمینه را موظف کرد به وظایف قانونی خود عمل کنند تا از افزایش اجاره‌بها در ماه‌های آینده جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های تولید مرغ و برای استمرار تولید، قیمت مصوب مرغ از 59 هزار و 800 تومان به 63 هزار تومان افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی اعلام کرد کسری بودجه دولت کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: ساختمان‌هایی در بخش آتش‌نشانی دچار اختلال هستند و در برخی از موارد تا 11 مورد تذکر و اخطار نیز گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله‌گران در شرایطی به استقبال آخرین روز معاملاتی هفته می‌روند که در 5 روز گذشته شاخص کل افت شدیدی داشته است. به طوری که در این 5 روز بیش از 42 هزار واحد پائین آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

با کسی که بخواهد امنیت را به هم بزند، برخورد خواهیم کرد در غیر این صورت، مشکلی نخواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معدنی پور گفت: باید املاک واگذار شده شهرداری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی تعیین تکلیف می شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب‌رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: فارغ از سن بازیکنان، نفرات توانمند، مستعد و باانگیزه از طرف کادر فنی انتخاب می‌شوند تا نماینده شایسته‌ای برای اعزام به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا باشند.