چهارشنبه 4 مهر 1403

استخدام مامور ویژه برای فروش امباپه به رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استخدام مامور ویژه برای فروش امباپه به رئال!

پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای فروش هرچه زودتر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به کار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیگر قصدی برای ادامه همکاری با امباپه ندارد و این موضوع را به اطلاع او رسانده و در این تصمیم جدی است.

آنها نمی‌خواهند این بازیکن را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهند و به همین دلیل تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا او را هرچه زودتر و به بهترین پیشنهاد ممکن در این تابستان واگذار کنند.

گفته می‌شود که این ستاره فرانسوی تنها خواهان پیوستن به رئال مادرید است و پیشنهاد هیچ باشگاه دیگری را بررسی نخواهد کرد. او با رد پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی باشگاه الهلال عربستان این موضوع را به خوبی ثابت کرد.

روابط پی اس جی و رئال به هیچ وجه خوب نیست و مدیران این باشگاه فرانسوی سعی می‌کنند مدیران رئال را وادار کنند که هرچه زودتر برای جذب او اقدام کنند و کار به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی نکشد که شرایط را به سود رقیب پیش ببرد.

روزنامه اکیپ فرانسه خبر داده که پاری سن ژرمن در چند روز اخیر از فردی به عنوان واسطه و دلال بهره برده تا بتواند مذاکرات با رئال را در سطح بالاتر و بهتری پیش ببرد.

آنها به صورت جدی امیدوارند که رئال خیلی زود پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن امباپه ارائه کند و مذاکرات به بهترین شکل ممکن پیش برود تا این بازیکن هرچه زودتر از پی اس جی جدا شود و نگرانی آنها بابت ادامه حضور او در این تیم در فصل پیش رو، که ممکن است دردسر بسیاری را به همراه داشته باشد، رفع شود.

استخدام مامور ویژه برای فروش امباپه به رئال! 2