یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

استخراج راه حل مشکلات جامعه از دل دین و قرآن توسط دانشجویان و طلاب

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
استخراج راه حل مشکلات جامعه از دل دین و قرآن توسط دانشجویان و طلاب

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس همایش الگوریتم دینی و قرآنی و حل مشکلات اجتماعی توسط مرکز راهبری برهان برگزار می‌شود.

امیرمحمد خاکسار مسئول اجرایی همایش در گفت‌وگو با فارس از برگزاری دوره‌هایی ذیل این همایش خبر داد و گفت: در این دوره‌ها قرار است تا راه‌حل مشکلات جامعه از دل قرآن کریم و آموزه‌های دینی استخراج و به مردم ارائه شود، همچنین در این دوره‌ها از دانشجویان و طلاب دعوت به عمل آمده تا با حضور در این دوره‌ها درباره راه‌کار‌های حل مشکلات جامعه بحث و تبادل نظر کنند.

وی از حضور سخنرانان مذهبی در این دوره‌ها خبر داد و گفت: برای آگاهی بیشتر دانشجویان و طلاب اساتید و سخنرانان برجسته کشور در این دوره‌ها حضور دارند.

خاکسار درباره اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: ما می‌خواهیم دانشجویان و طلاب خودشان هم گرد هم جمع شوند و برای استخراج راه‌حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... جامعه بحث و تبادل نظر کنند. البته در مرحله اول به دنبال مسئله‌یابی هستیم و در مرحله بعد به دنبال راه‌کار می‌رویم.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما این است که دانشجویان و طلاب الگوریتم طراحی شده را ببینند و ضمن آشنایی با آن آگاه شوند که چگونه با دین می‌توان مسائل و مشکلات جامعه را حل کرد. در این دوره ها ضمن برگزاری کارگاه‌های مختلف مسائل را به آنها می‌دهیم و تا آخر دوره فرصت دارند آن را حل کنند.

خاکسار در پایان گفت: در پایان دوره افراد برتر وارد گروه‌های تحقیقاتی ما در مجموعه برهان می‌شوند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید قرآن حل مشکلات با قرآن سخنرانان مذهبی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است