چهارشنبه 4 مهر 1403

استقبال ویژه از اولین بازی استقلال در تهران / شهرقدس، قلعه سحرآمیز آبی‌دلان (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقبال ویژه از اولین بازی استقلال در تهران / شهرقدس، قلعه سحرآمیز آبی‌دلان (عکس)

هواداران استقلال استقبال بسیار خوبی از بازی این تیم در شهرقدس مقابل الغرافه به عمل آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ورزشگاه آزادی تحت بازسازی قرار گرفته و از دسترس استقلالی‌ها خارج است، آبی‌ها بازی های خانگی قبلی خود را در شهرهای دیگر برگزار کردند و روز گذشته برای اولین بار در غرب تهران و در ورزشگاه شهرقدس از حریف قطری خود پذیرایی کردند.

بازی با الغرافه قطر در ورزشگاه 12 هزار نفری شهدای شهرقدس سبب شد تا هواداران استقلال برای تماشای تیم محبوبشان به اطراف شهر تهران بروند و جالب اینکه استقبال بسیار خوبی از این بازی آسیایی شد.

با وجود همه مشکلات موجود در بحث میزبانی اما همه بلیت های بازی دیروز به فروش رفت و صندلی های ورزشگاه که ایمنی لازم را داشتند پر از تماشاگر بود. حتی دیروز بیشتر از گنجایش بلیت فروشی در ورزشگاه تماشاگر وجود داشت.

از سوی دیگر تعداد زیادی از هواداران استقلال که موفق به تهیه بلیت نشده بودند، پشت درهای ورزشگاه شهرقدس ماندند تا مشخص شود آبی‌ها در این ورزشگاه هم می‌توانند جو خطرناکی را ایجاد کنند.

در نهایت با این حمایت ویژه استقلال توانست گام اول را در لیگ نخبگان محکم بردارد و پیروزی دلچسبی را به دست بیاورد. بی‌شک برگزاری سایر بازی های استقلال در لیگ و لیگ نخبگان می‌توانند این جو خوب را در ورزشگاه قلعه‌حسن خان حفظ کند.

استقبال ویژه از اولین بازی استقلال در تهران / شهرقدس، قلعه سحرآمیز آبی‌دلان (عکس) 2
استقبال ویژه از اولین بازی استقلال در تهران / شهرقدس، قلعه سحرآمیز آبی‌دلان (عکس) 3
استقبال ویژه از اولین بازی استقلال در تهران / شهرقدس، قلعه سحرآمیز آبی‌دلان (عکس) 4