جمعه 14 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از اسحاق جهانگیری، پسران مرحوم هاشمی رفسنجانی و احمد منتظری مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت پیشین گفت: امروز معتقد هستیم و عقل و تدبیر حکم می‌کند که جنگ باید از کشور دور شود، از عقلا تقاضا داریم با مسائل احساسی برخورد نکرده و با واکنش‌های خود کشور عزیزمان را درگیر ماجرای جنگ نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

شامگاه پنج شنبه 21 دی ماه، مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با سخنرانی اسحاق جهانگیری در موسسه اسراء قم برگزار شد./ ایرنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم که امشب در مراسم سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در موسسه اسرا قم وابسته یه دفتر آیت الله جوادی آملی سخنرانی می کرد گفت: در دولت آقای روحانی 3 بار قیمت بنزین را تغییر دادیم؛ در سال 93 و 94 سرمایه اجتماعی دولت در اوج خود قرار داشت، این افزایش نرخ بنزین را در جاهای مختلف همچون حوزه سلامت و بهداشت هزینه کردیم بدون اینکه تغییری در تورم ایجاد شود؛ در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم که امشب در مراسم سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در موسسه اسرا قم وابسته یه دفتر آیت الله جوادی آملی سخنرانی می کرد گفت: در دولت آقای روحانی 3 بار قیمت بنزین را تغییر دادیم؛ در سال 93 و 94 سرمایه اجتماعی دولت در اوج خود قرار داشت، این افزایش نرخ بنزین را در جاهای مختلف همچون حوزه سلامت و بهداشت هزینه کردیم بدون اینکه تغییری در تورم ایجاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایرنا، حاشیه نگاری از مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: از احوال خواهرم فائزه پرسید و فراموش کرده بود که او زندان است. من پاسخ دادم که مسافرت است اما کمی بعد به یاد آورد سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! نمی‌خواهی برای او کاری کنی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی، مجید انصاری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر در مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران تصویر جدیدی از حضور چهره‌های سیاسی در مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صداوسیما که درحال پخش زنده مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی بود، برای لحظاتی سخنرانی حسن روحانی را به صورت زنده پوشش داد. منبع: خبرآنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش حسینیه ارشاد تهران و با سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری سابق ایران بر گزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، جواد ظریف، سید حسن خمینی، اسحاق جهانگیری و بسیاری از چهره های سیاسی و لشگری حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اهمیت و دلایل حضور در انتخابات مجلس نحوه فعالیت دانشگاهیان برای بالا بردن مشارکت در این عرصه را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در هجدهم دی سال 79 از انفجار چند خمپاره در منطقه ونک نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پنجشنبه شب در قم برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن هاشمی از اعضای رده بالای حزب کارگزاران سازندگی از جمله افرادی است که به دنبال بالا آوردن «لیست یاران هاشمی» در انتخابات است.