پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه مشرق نیوز

گذر رسانه‌ها و محافل سیاسی از مجمع عمومی حزب اتحاد ملت را باید در ادامه شکاف میان طیف اصلاح طلبان تحریمی و مشارکت خواه جستجو کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگاری نیابتی برای رسانه‌های ضدانقلاب به این صورت است که افرادی از داخل خوراک خبری سفارشی معاندین را تولید می‌کنند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در قم سخنان مهمی در خصوص سه بار افزایش قیمت بنزین ایراد کرد اسحاق جهانگیری در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در قم سخنان مهمی در خصوص سه بار افزایش قیمت بنزین ایراد کرد او گفت سرمایه اجتماعی هر دولتی برای حل مسائل کشور معجزه می کند؛ ما در زمان آقای روحانی سه بار قیمت بنزین را تغییر دادیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

با نزدیک‌شدن به انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم، طیف موسوم به میانه، فعال‌تر از قبل شده است. این طیف اما برای تعیین راهبر، با کاستی‌ها و محدودیت‌هایی روبه‌رو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: حسن روحانی در هفتمین مراسم سالگرد هاشمی رفسنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره هاشمی با بیان اینکه هیچ قدرتی نتوانست هاشمی را خانه‌نشین کند؛ گفت: مطمئنم در هر شرایطی بود هاشمی در صحنه سیاست بود، حرف می‌زد، کنشگر بود، سخن می‌گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصلاح طلب با اشاره به مراسم سالگرد هاشمی‌رفسنجانی نوشت: همنشینی خاتمی و ناطق‌نوری و دیگر بزرگان و ریشه‌داران دو جناح سیاسی جمهوری‌اسلامی در مراسم سالگرد هاشمی، جز وجه نمادین و خاطره‌ای از روزهای زنده بودن سیاست در دهه 1370 به ذهن نمی‌آورد و راهی به پیش نمی‌گشاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم در سخنانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی در قم از اعتماد عمومی بالا در دولت حسن روحانی توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم الگوی سیاست‌ورزی آیت‌الله هاشمی را معرفی می‌کند. منبع: جماران

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم در سخنانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی در قم ماجرای احداث مترو در ایران و مخالف‌ها با آن را روایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه انتخاباتی نامزدها وقتی با ارائه کارنامه‌های آنان همراه نباشد یعنی نمیتوان امیدی به تغییر داشت. لذا مردم برای رأی خوب باید بیشتر به "کارنامه‌محوری" توجه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول دولت روحانی گفت: هاشمی برای حرکت به سمت حکمرانی خوب، مدام به حکومت مشورت می‌داد و کمک می‌کرد که اصلاح درونی را انجام دهد. هاشمی هم سعی می‌کرد گوش شنوایی داشته باشد و از همه حرف بشنود و هم یک مشاور امین، صادق، صریح و دلسوز برای امام و رهبری باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: چه کسی جرات می کند به قیمت ها دست بزند؟ مسائل اقتصادی تبعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی پیدا کرده است./ جماران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری گفت: رهبر انقلاب اسلامی تعبیر حکیمانه‌ای در جریان جنگ غزه داشتند، ایشان فرموده‌اند که اتفاق طوفان الاقصی اقدام ملت فلسطین به ویژه غزه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد، دولت آمریکا به جای اقدام قاطع برای توقف جنایات رژیم اسرائیل، در کنار این رژیم ایستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران با اشاره مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: روزی روزگاری هاشمی رفسنجانی نماد قدرت در ایران بود و هر جا می‌رفت مقامات ریز و درشت برای دیدار با او یا درخواستی از او صف می‌بستند و نوبت می‌گرفتند.