پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد و نوشت: نحوه پاسخگویی به رژیم اسرائیل می‌بایست معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از نکات جالب در زندگی خصوصی زهرا شجاعی یکی هم این بود که با یک روحانی دانشگاهی - حجت الاسلام مراد علی توانا - ازدواج کرد که کتاب «زن در تاریخ معاصر ایران» را نوشته و سال گذشته در آیین نکوداشت خانم شجاعی روی سن بر پیشانی همسر بیمار خود بوسه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس خبرهای رسیده محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری تاکنون با مراجعاتی برای آغاز کارهای انتخابات ریاست جمهوری 1404 رو به رو بوده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان در روز 4 بهمن اعلام کرد که صلاحیت 138 نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تایید شده است. صلاحیت حسن روحانی و مصطفی پورمحمدی در این مرحله رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری در پیامی نوشت: سال نو را به همه هم‌میهنان گرامی، همه اقوام ایرانی، همه همزبانان و همه آنان که به نام نوروز همبستگی و همدلی و هم‌رأیی را پاس می‌دارند صمیمانه تبریک می گویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفت: تمامی فعالیت‌های اجرایی شرکت ملی نفت توسط صندوق بازنشستگی نفت صورت می‌پذیرد که زیرمجموعه شرکت ملی نفت است و این یعنی انحصار.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سرمایه گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری درباره نفت پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سرمایه گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی درمورد صحبت‌های اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد که نفت در انحصار شرکت ملی نفت قرار دارد و هنوز ملی نشده است. راهکار این موضوع نیز ورود سایر مجموعه‌ها از جمله صندوق توسعه ملی به حوزه نفت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته با حضور پرشور مقامات و چهره‌های سیاسی کشور پای صندوق‌های رای برگزار شد‌. از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری که در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت. در کنار او احمد وحیدی وزیر کشور، محمد‌تقی چراغی معاون سیاسی وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم رای خود را به صندوق رای انداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسحاق جهانگیری نوشت: با رای به افرادی معترض به شرایط موجود شاید بتوان جریان مهندسی کننده انتخابات را از کرده خود پشیمان کرد و امکان تشکیل فراکسیونی ولو کوچک را از منتخبانی اصلاح‌طلب، میانه‌رو و توسعه‌گرا به وجود آورد. اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی، در کانال تلگرامی خود نوشت: انتخابات مهمترین و کم‌هزینه‌ترین راه پیشبرد توسعه، اصلاح و مردم‌سالاری است. کسانی که مانع از یک انتخابات...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم پای صندوق های رأی رفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسحاق جهانگیری نوشت: با رای به افرادی معترض به شرایط موجود شاید بتوان جریان مهندسی کننده انتخابات را از کرده خود پشیمان کرد و امکان تشکیل فراکسیونی ولو کوچک را از منتخبانی اصلاح‌طلب، میانه‌رو و توسعه‌گرا به وجود آورد.