جمعه 14 اردیبهشت 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر جمعه در اطلاعیه شماره 23 از کلیه واجدان شرایط خواست، مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از مراسم خاکسپاری آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور چهره های سیاسی در مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی بجنوردی مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی، با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی و حوزوی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور سیاسیون در منزل مرحوم آیت الله موسوی بجنوردی مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول دولت دوازدهم طی پیامی درگذشت آیت الله موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی ارتحال مرحوم آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، جمعی از شخصیت‌های سیاسی، علمی، فرهنگی همچون اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی و... در منزل آن مرحوم حضور پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شنیده‌های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای فرزند کوچک رئیس مجلس یک بار دیگر با حواشی به رسانه ها باز شده است. این بار ماجرا بر سر تلاش او برای دریافت اقامت دائم کاناداست ماجرای اقامت دائم پسر قالیباف در کانادا چیست؟ پای فرزند کوچک رئیس مجلس یک بار دیگر با حواشی به رسانه ها باز شده است. این بار ماجرا بر سر تلاش او برای دریافت اقامت دائم کاناداست

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن آرمین، از چپ‌های تحریمی در حمله به نجبای اصلاحات و مشارکت‌جویان این اردوگاه؛ آنها را اقلیت، وسط‌باز و انشعابی لقب داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزاع رسانه ای - راهبردی در جبهه اصلاحات ایران که با بیانیه 110 تن از فعالان اصلاح طلب و تاکید آنان بر لزوم مشارکت در انتخابات آغاز شد حالا وارد فاز جدیدی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم ختم محمدرضا خباز با حضور چهره‌های مطرح سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«برداشت من این است که رهبری در جریان مسائل و مشکلات کشور هستند. اینکه برخی دوستان تردید می‌کنند که چقدر واقعیت‌های کشور به اطلاع رهبری رسانده می‌شود، برداشت من این است که ایشان الان مسلط‌ترین فرد به اوضاع کشور هستند. علت این است که دوره‌های مختلفی هم رییس‌جمهور بودند و هم در دوران رهبری‌شان از دولت آقای هاشمی تا امروز، دولت‌های مختلف را پشت سر گذاشته‌اند.» اسحاق جهانگیری معاون اول دولت...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون دولت روحانی گفت: اصلاح‌طلبی در معرض 2 تهدید جدی است. هم تهدید رسانه‌ای و هم تهدید سیاسی. هم از طرف براندازان در معرض این تهدید است و هم ازسوی انحصارطلبانی که جز به خودشان حاضر نیستند به کسی میدان فعالیت دهند.