جمعه 31 فروردین 1403

اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور چهره های سیاسی در مراسم ختم مادر همسر هادی خانیکی مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: ما برجام را به نیت این‌که تحریم‌ها را از اقتصاد کشور بزداییم شروع کردیم، بحث کردیم و جلو رفتیم. برجام از آنِ آقای روحانی یا دولت نبود بلکه مختص کل کشور بود.

وب‌گاه الف

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین دوراندیشی و قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام، با محکوم کردن حمله وحشیانه اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق، از تلاش‌های شهید محمدرضا زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم اسرائیل در طول سالیان گذشته تقدیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جهانگیری گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین دوراندیشی و قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک‌کش باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی در واکنش به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد و نوشت: نحوه پاسخگویی به رژیم اسرائیل می‌بایست معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از نکات جالب در زندگی خصوصی زهرا شجاعی یکی هم این بود که با یک روحانی دانشگاهی - حجت الاسلام مراد علی توانا - ازدواج کرد که کتاب «زن در تاریخ معاصر ایران» را نوشته و سال گذشته در آیین نکوداشت خانم شجاعی روی سن بر پیشانی همسر بیمار خود بوسه زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کارنامه فعالیت‌های محمدی‌ری‌شهری نمی‌توان به تأسیس جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره نکرد و کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1376 که این انگاره را که ناطق نوری نامزد قطعی و مورد نظر نظام است در ذهن برخی از نیروهای ارزشی زدود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس خبرهای رسیده محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری تاکنون با مراجعاتی برای آغاز کارهای انتخابات ریاست جمهوری 1404 رو به رو بوده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان در روز 4 بهمن اعلام کرد که صلاحیت 138 نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تایید شده است. صلاحیت حسن روحانی و مصطفی پورمحمدی در این مرحله رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری در پیامی نوشت: سال نو را به همه هم‌میهنان گرامی، همه اقوام ایرانی، همه همزبانان و همه آنان که به نام نوروز همبستگی و همدلی و هم‌رأیی را پاس می‌دارند صمیمانه تبریک می گویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفت: تمامی فعالیت‌های اجرایی شرکت ملی نفت توسط صندوق بازنشستگی نفت صورت می‌پذیرد که زیرمجموعه شرکت ملی نفت است و این یعنی انحصار.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سرمایه گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری درباره نفت پاسخ داد.