یک‌شنبه 15 مهر 1403

اسد مسجدی: دو ستاره خوب و بازیکن موثر را جذب کردیم / از تصمیم‌های دوستان و کادر فنی حمایت می‌کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اسد مسجدی: دو ستاره خوب و بازیکن موثر را جذب کردیم / از تصمیم‌های دوستان و کادر فنی حمایت می‌کنیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجای کار دو چهره خوب و بازیکن موثر را جذب کردیم و در ادامه قصد داریم تیم خوبی را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کرده تا خیال هواداران راحت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسد مسجدی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید اظهار داشت: فصل سختی داشتیم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم. هیات مدیره همچنان پشتیبان کادر فنی است و این اتحاد و همدلی باعث می‌شود تیم خوبی را برای لیگ بیست‌ودوم آماده و مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در این ایام علیرضا بیرانوند و پورعلی گنجی را جذب کردیم و در ادامه کار این روند ادامه دارد. کادر فنی نیاز به حمایت ما دارد و ما هم به نظرات کادر فنی احترام گذاشته و از تصمیم‌های دوستان حمایت می‌کنیم.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از سویی دیگر مسایل مالی و اقتصادی باشگاه را هم مد نظر داریم تا مشکلی پیش نیاید. مسایل مالی در نشست‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدود 70 درصد مطالبات تیم پرداخت شده و 10 درصد دیگر از سوی مدیرعامل باشگاه در دستور کار است. برای مابقی آن هم به دنبال راهکار هستیم و به زودی پرداخت می‌شود.

مسجدی گفت: بسته شدن پنجره یا هر چالشی که منجر به بروز مشکل برای تیم شود را برطرف خواهیم کرد. مجموع آنچه در هیات مدیره باشگاه می‌گذرد وحدت و همدلی است و کادر فنی این را به خوبی حس کرده، تمام فکر ما این است تیم خوبی را ببندیم تا خیال هواداران از این بابت راحت باشد.

او در ادامه یادآور شد: سهم ما از هیات رئیسه این است که تلاش بیشتر را در دستور کار خود قرار دهیم و با این همدلی که در باشگاه وجود دارد فصل خوبی را به هواداران قول می‌دهیم.

انتهای پیام /