سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپالتی: خوشحالم که ایتالیا را مدعی یورو نمی‌دانند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپالتی: خوشحالم که ایتالیا را مدعی یورو نمی‌دانند

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، اعتراف کرد که آنها به‌عنوان مدعی قهرمانی یورو 2024 در نظر گرفته نمی‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی توضیح داد که اینکه آنها به‌عنوان مدعی قهرمانی دیده نمی‌شوند یک موهبت است و تیمش می‌تواند از این امتیاز استفاده کند.

برای برخی از هواداران ایتالیا، این اظهار نظر ناامیدکننده‌ای بود، زیرا بسیاری با توجه به عملکرد فوق‌العاده آنها در یورو 2020 و قهرمانی در این رقابت‌ها، این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند.

اسپالتی اما موافق این نظریه نیست و می‌گوید تیم‌های بسیار بهتری از آنها در این تورنمنت وجود دارند که جلوتر از آتزوری مدعی قهرمانی در یورو 2024 هستند. او احتمالا به تیم‌هایی مانند فرانسه، انگلیس و اسپانیا اشاره کرده است که با آمادگی بیشتری وارد یورو می‌شوند.

اسپالتی در این مورد گفت:«من واقع‌بین هستم و به‌نظرم ما در ذهن افراد مدعی قهرمانی یورو 2024 نیستیم و هم تیم‌های دیگر و هم بسیاری از هواداران ما را مدعی اصلی نمی‌دانند. چرا که چند تیم بهتر از ما در این رقابت‌ها حضور دارند و آنها از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

اگر صادقانه بگویم، من از این اتفاق و نظرات نسبت به خودمان لذت می‌برم، چرا که باعث می‌شود فشار و بار کمتری بر دوش ما باشد و بازیکنان جوان با استرس کمتری بازی می‌کنند.»

اسپالتی: خوشحالم که ایتالیا را مدعی یورو نمی‌دانند 2