جمعه 7 اردیبهشت 1403

اشتغال 2 هزار و 500 عضو خانواده ایثارگر لرستان پیگیری می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اشتغال 2 هزار و 500 عضو خانواده ایثارگر لرستان پیگیری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تفاهم‌نامه اشتغال2 هزار و 500 عضو خانواده ایثارگران استان منعقد شده است که دستگاه‌های مرتبط باید بنیاد شهید را برای تحقق این تعداد شغل همراهی کنند.

به گزارش روز شنبه ایثار محمود زرین جویی در اولین جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: تفاهم نامه اشتغال، ساخت سه هزار مسکن و ساماندهی گلزار شهداها باید به صورت جدی و تا زمان حصول نتیجه پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش مضاعف همه همکاران تصریح کرد: همچنین کار جهادی، اخلاق‌مداری، رعایت قوانین و احترام ایثارگران سرلوحه امور باشد.

زرین جویی تاکید کرد: ساماندهی دیوار گلزار شهدای شهرستان معمولان توسط آب منطقه‌ای و شهرداری پیگیری جدی شود و تا قبل از شروع بارش ها به سرانجام برسد.

گفتنی است سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت گزارش‌هایی از وضعیت گلزار مطهر شهدای معمولان، با صدور دستوری ویژه به سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری ویژه این موضوع تاکید کرد.

اوحدی پس از دریافت گزارش‌هایی از امکان بروز آسیب جدی به گلزار شهدای معمولان در پی سیل سال گذشته، موضوع را از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه پیگیری و برای کمک به فرمانداری این شهرستان در جلوگیری به آسیب بیشتر به این گلزار اعلام آمادگی کرد.

امضای تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت سه هزار واحد مسکونی و ایجاد 2 هزار و 500 شغل به منظور کارآفرینی خانواده ایثارگران لرستان در جریان سفر 23 مرداد امسال اوحدی به این استان منعقد شد.

لرستان بیش از 6 هزار و 200 شهید، 837 نفر آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اکنون 2 هزار و 951 نفر جانباز زیر 25 درصد، 6 هزار و 379 جانباز 25 تا 70 درصد و 263 نفر جانباز 70 درصد به بالا در این استان هستند که با تبعات و عارضه های مجروحیت همچنان مبارزه می کنند.

*س_برچسب‌ها_س*