دوشنبه 18 تیر 1403

اطلاعیه شماره 19 و 20 ستاد انتخابات منتشر شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
اطلاعیه شماره 19 و 20 ستاد انتخابات منتشر شد

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 19 خطاب به اعضای شعب اخذ رای، هماهنگی های صورت گرفته با ادارات ثبت احوال شهرستان های سراسر کشور برای دارندگان شناسنامه قدیمی را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به شرح منتشر شد:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رای می رساند، با عنایت به هماهنگی های صورت پذیرفته با ادارات ثبت احوال شهرستان های سراسر کشور، در صورت ارائه شناسنامه قدیمی توسط رای دهندگان، مسئولین شعب اخذ رای می توانند طی تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان مربوطه شماره ملی فرد مذکور را دریافت نموده و اقدام به اخذ رای از وی نمایند.

اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 20 تاکید کرد: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، این اطلاعیه که بعدازظهر جمعه منتشر شد به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رأی سیار در سراسر کشور می رساند، نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد، لذا از رأی دهندگان گرامی در بیمارستانها و پادگانها نیز صرفاً در قبال ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی می بایست رأی گیری بعمل آید.

ضمناً مجدداً تأکید می نماید که متولدین1385/4/15 و قبل از آن میتوانند در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت نمایند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید