دوشنبه 7 آبان 1403

اعتراف جنجالی داور بازی رئال: اشتباه کردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف جنجالی داور بازی رئال: اشتباه کردم!

در ویدئوی جدیدی که از گفتگوی ریکاردو دی بورگوس، داور بازی سویا - رئال و وینیسیوس جونیور منتشر شده، این داور به اشتباهش اعتراف کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 44 بازی سویا برابر رئال مادرید، وینیسیوس پس از ورود به محوطه جریمه، با دخالت خسوس ناواس سرنگون می‌شود و توپ را از دست می‌دهد. در حالی که همه انتظار داشتند به سود رئال پنالتی اعلام شود، اما داور نظری برخلاف نظر آنها داشت و تصمیم به ادامه بازی گرفت .

کادر فنی و بازیکنان رئال، بخصوص وینیسیوس، بلافاصله به داور اعتراض کردند اما فایده‌ای نداشت و نظر داور تغییری نکرد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، پس از بازی با کنایه به داور گفت:«تصمیمات او کاملا درست بودند و او هیچ اشتباهی نداشت.»

طبق نظر کارشناسان داوری، این صحنه بدون هیچ شک و شبهه‌ای پنالتی بوده است و داور در آن صحنه به ضرر رئال کار کرده است. تصمیمی که روی نتیجه این دیدار هم تاثیرگذار بود و بازی با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

بر اساس فایل ویدئویی‌ای که از سمت شبکه دازن منتشر شده، به نظر می‌رسد خود داور هم دقایقی پس از تصمیمش، به اشتباهش اعتراف کرده است.

دی بورگوس پس از اعتراض وینیسیوس به او می‌گوید:«من اشتباه کردم، البته که وینی، بله، گفتم که من اشتباه کردم

این ویدئو به تمام بحث و اختلافات درباره آن تصمیم پایان می‌دهد. تصمیمی که برای رئال گران تمام شد. با تساوی آنها برابر سویا و پیروزی بارسلونا، فاصله این دو تیم قبل از ال‌کلاسیکو به تنها یک امتیاز رسید‌.

اعتراف جنجالی داور بازی رئال: اشتباه کردم! 2
اعتراف جنجالی داور بازی رئال: اشتباه کردم! 3
اعتراف جنجالی داور بازی رئال: اشتباه کردم! 4