چهارشنبه 11 مهر 1403

اعتراف سفارت اسرائیل در لندن درباره عملیات موشکی ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعتراف سفارت اسرائیل در لندن درباره عملیات موشکی ایران

سخنگوی سفارت اسرائیل در انگلیس پاسخ مشروع ایران به اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل را عملیات «آخرالزمانی» و «بشدت ترسناک» توصیف کرد.

ساعاتی پس از آنکه عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، اورلی گولداشمیدتس سخنگوی سفارت این رژیم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیس اعتراف کرد: این بزرگترین حمله ایران علیه اسرائیل بود. شما دیروز موشک‌های ایران که به اسرائیل شلیک شد را پخش کردید، به نظر خیلی آخرالزمانی بود و میلیون‌ها اسرائیلی مجبور شدند به پناه‌گاه فرار کنند.

وی افزود: حمله دیروز خیلی ترسناک بود؛ من شاهد بودم که یکی از خبرنگاران شما در میانه برنامه مجبور شد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر، فرار کند.

خبر مرتبط به سفارت اسرائیل در این کشور تیراندازی شد

سوئد اعلام کرد که سفارت اسرائیل در این کشور هدف تیراندازی قرار گرفته است.

این عنصر صهیونیستی با چشم‌پوشی از سابقه جنایات وحشیانه و اقدامات تجاوزکارانه این رژیم در منطقه که منجر به بی‌ثباتی و افزایش تنش‌ها شده است مدعی شد: ایران محور شرارت است و با کمک گروه‌های نیابتی خود مانند حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها، نه تنها اسرائیل که کل خاورمیانه را تهدید می‌کند. ما این واقعیت را نمی‌پذیریم و باید این پارادایم را تغییر دهیم.

زیپی هوتولی سفیر رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با همین شبکه، به یک شب سخت در اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت که میلیون‌ها نفر در پی عملیات موشکی ایران، دیشب را در پناه‌گاه سپری کردند. وی با بیان اینکه شلیک 180 موشک بالستیک قابل پذیرش نیست، ادعاها درباره پاسخ این رژیم به ایران را تکرار کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اعتراف سفارت اسرائیل در لندن درباره عملیات موشکی ایران 2