یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اعلام ترکیب الهلال برای تنها مأموریت باقی‌مانده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام ترکیب الهلال برای تنها مأموریت باقی‌مانده

الهلال تلاش می کند تا با حفظ شکست ناپذیری در لیگ، فصل را به پایان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم و ما قبل پایانی لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الهلال برای اینکه شکست ناپذیری خود در لیگ را ادامه داده و جام قهرمانی را از آن خود کند، به مصاف الطائی می رود.

این تیم در دیدار هفته قبل به سختی و با گلی که در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید، از شکست برابر النصر فرار کرد و حالا بازیکنان این تیم یک مأموریت در لیگ دارند که آن، اتمام مسابقات بدون شکست است.

الهلال برای اینکه جام طلایی را به دست بیاورد، با تمام نفرات اصلی خود پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت. حتی سالم الدوسری نیز مصدومیت خود را سپری کرده و به ترکیب بازگشته است.

یاسین بونو که در دیدار برابر النصر موقعیت های زیادی را از رقیب گرفت، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود و امیدوار است تا به روند کلین شیت هایش بازگردد.

پس از غیبت برابر النصر، حالا کولیبالی به ترکیب بازگشته و در کنار البلیهی بازی می کند. رنان لودی نیز از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به همراه سعود عبدالحمید، مدافعان چپ و راست تیم هستند.

روبن نوس به همراه ساویچ در خط میانی بازی می کنند و جلوتر از آنها، مالکوم به کار گرفته شده است. مایکل دلگادو در سمت راست و سالم الدوسری نیز در سمت چپ، وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ نیز تک مهاجم آبی ها خواهد بود.

اعلام ترکیب الهلال برای تنها مأموریت باقی‌مانده 2