یک‌شنبه 8 مهر 1403

افتتاح پنج دادسرا و دادگاه عمومی لرستان همزمان با هفته قوه قضاییه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
افتتاح پنج دادسرا و دادگاه عمومی لرستان همزمان با هفته قوه قضاییه

خرم‌آباد - ایرنا - معاون منابع انسانی دادگستری لرستان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه چهار دادگاه عمومی و یک دادسرا در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود.

فیض الله شیرزادی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: در این راستا دادگاه عمومی بخش های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی به افتتاح ساختمان دادسرای دلفان در هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: چند طرح ادراری و ورزشی در اداره کل زندانهای استان آماده بهره برداری هستند که در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: در هفته قوه قضاییه قضات و کارشناسان دادگستری در مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود حضور خواهند یافت و پاسخگوی مردم بوده و همچنین اطلاعات حقوقی را در اختیار نمازگزاران قرار خواهند داد.

معاون دادگستری لرستان گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رومشکان آماده بهره‌برداری است و در هفته قوه قضاییه افتتاح می شود افزود: در این ایام مدیران سازمان های تابعه و دستگاه قضایی با مردم ملاقات رو در رو و بی واسطه خواهند داشت.

شیرزادی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته قوه قضاییه در دستور کار مسوولان قضایی استان قرار دارد و در صورت برگزاری نماز جمعه، مسوولان قضایی استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها و مرکز استان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد افزود: از قضات و کارمندان نمونه استان تجلیل و از زحمات آنان قدردانی بعمل خواهد آمد.

*س_برچسب‌ها_س*